Versetul zilei

Saturday, October 2, 2010

Jurnalul unei zile din viata mea.

Sursă imagine: www.google.ro
 
E doar ploaia cea care imi bate in geam  inconjurata  de multa ceata.
In camera pustie si intunecata se aude voinicul ceas ce suna puternic. Aceeasi melodie stupida, ce se aude in fiecare dimineata si din nou, eu cu ochii pe jumatate deschisi opresc alarma, si ma trantesc inapoi in pat. Urmeaza cateva secunde de atipire iar apoi dintr-o data tresar: "cat e ceasul, am intarziat?". Ma ridic repede din pat, ma  imbrac in graba si plec la scoala.
Merg pe acelasi drum in fiecare zi cu aceeasi pasi grabiti, fara sa astept sa mi se intample ceva. 
Dar " hei" ma striga cineva , imi intorc grabita privirea dar nu vad pe nimeni...
-"Probabil mi s-a parut" sunt cuvintele explicative ce rasuna in gandul meu si plictisita merg mai departe.

Ora 2, inaintez cu pasii grabiti spre casa, parca aud o soapta la ureche ce imi spune pe nume
 " Lavinia" ma intorc in graba, insa nu imi apare in fata nici o figura cunoscuta..
- " E doar vantul," imi zic eu , si continui sa merg plangandu-ma de greutatea ghiozdanului.Colegele mele vorbesc despre diferite lucruri, dar nu le aud sunt parca undeva intr-o lume indepartata, pe un alt tinut, si pana si acolo in lumea aceea  ireala pare ca cineva ma striga , privesc pt a 3 a oara in urma mea, si din nou nu vad pe nimeni...
Ajung acasa, si dau de aceasi camera pustie pe care dimineata am parasit-o, brusc vad Biblia pe masa.
-"Se pare ca astazi am uitat sa te ascult Doamne, Tu ma tot strigai pe drum nu-i asa?Imi pare rau!"
Imi amintesc cat de rau mi-a mers la scoala si o lacrima cade rostogolindu-se la pamant, brusc  imi dau seama ca O ZI FARA DUMNEZEU E O ZI PIERDUTA.

Tu cate zile ai pierdut traind fara El si fara dragostea Lui?

8 comments:

  1. Wow, n-am cuvinte! Cate sentimente ai transpus in aceste fragmente! Imi place asa mult cum scrii! Si, referitor la ultima intrebare... sincer am cam pierdut ceva zile fara El... de cand te citesc, simt totusi un impuls spre mai multa credinta. M-ai influentat mult spre bine. Si de aceea... iti multumesc:* iar postarea aceasta... ce sa spun, a fost ca o zi din jurnalul meu, dar niciodata nu am reusit sa scriu despre ea sau sa-mi dau seama a cui a fost vocea care ma striga...

    P.S.: Ma bucur ca ti-a placut capitolul 2:) apreciez cuvintele frumoase pe care le-ai scris:* >:D<

    ReplyDelete
  2. foarte frumos....si la sfarsit un sfat bun de urmat ;)

    ReplyDelete
  3. Foarte frumos .. nu mai am cuvinte :)
    Referitor la intrb. "
    Tu cate zile ai pierdut traind fara El si fara dragostea Lui? "
    Din pacate multe zile .. am crezut si cred ca ma uitat , dar uneori sunt si zile mai bune ....

    ReplyDelete
  4. Imi poti spune si mie te rog cum ai setat sa ii arate dupa comentariu " multumesc pt ca ai citit" astept raspuns pe blogul meu . MULTUMESC

    ReplyDelete
  5. Denisa, uite abea acuma am citit mai cu atentie ce ai scris, nu cred ca El te-a uitata, dar cred ca El asteapta ca tu sa iti intorci privirea spre El.

    ReplyDelete
  6. interesant jurnal ;;)

    ReplyDelete
  7. Chiar ca WOW, nu am cuvinte, prea frumos!

    ReplyDelete