Versetul zilei

Saturday, May 7, 2011

Astazi...

Azi e sambata, si maine duminica, iar apoi imi zic" iar a trecut saptamana!"De ce calatoreste asa de repede timpul, si de ce nu vrea sa ne lese in pace?
Mereu am avut o problema cu timpul, niciodata nu am vrut sa il inteleg si sa il urmez, iar acum el ma chinuie.Zboara zile, zboara luni, zboara ani si  tot asa se duce viata...
Raman vise, dorinte neimplinite,raman promisiuni incalcate, raman inimi zdrobite, sentimente ascunse; toate sunt amintiri  lasate intr-un coltisor prafuit undeva in sufletul nostru, si ce facem cu ele?  Trecutul ne doare, prezentul trece nici nu-l simtim, viitorul  e un mare semn de intrebare. Ziua de astazi va face maine parte din trecut, iar ziua de maine va face parte din prezent; Daca privesc din perspectiva zilei de ieri, azi sunt in viitor...
Nici macar nu au logica frazele mele, dar tot ce stiu este ca ziua de astazi este un dar de la Dumnezeu  pe care trebuie sa il pretuiesc.Noi traim in prezent, nu ieri si nu maine ci astazi...
Va rog daca vreti completati aceste versuri:

Ieri am fost un visator,
Astazi sunt un calator,
Maine voi fi tot aici,
Ieri am pierdut clipe,
Astazi le apreciez
Maine nu-l mai stiu...

15 comments:

  1. Ieri am fost pe o carare
    Astazi sunt pe drumul mare
    Maine voi fi mai departe
    Ieri tot mai grabit'am fost
    Astazi punctul l'am atins
    Maine voi privi in sus

    ReplyDelete
  2. Ai dreptate "noi traim in prezent" foarte bine punctat

    ReplyDelete
  3. Ieri am fost un calator
    Astazi sunt un visator
    Maine voi fi tot aici
    Ca o pasare in zbor

    Ieri am pierdut clipe
    Ce Astazi le apreciez
    Maine pe trainice aripe
    Nu il stiu dar il visez

    Ieri am cantat si am ranit
    Astazi mai simplu, am iubit
    Maine nu voi sti ce-oi face
    Dar suspanul inca-mi place

    Ieri a fost un ceas stravechi
    Astazi este unul nou
    Maine va fi un basm mai vechi
    Va fi Astazi, un ecou.

    Ieri am fost un om prin viata
    Astazi stii sunt tot asa
    Maine voi fi tot acelasi
    Uite asa e viata mea.

    Ieri imi este intreg trecul
    Astazi doar prezent nespus
    Maine-mi este viitorul
    Cand iar soarele-apus

    [Mi-a placut ideea, nu stiu daca e tocmai foarte buna]

    O duminica frumoasa!

    ReplyDelete
  4. Frazele tale nu numai ca au logica dar sunt pline de intelepciune si inspiratie, modelate de duhul Lui...
    Esti floarea Lui iubita si vei pasi alaturi de El dincolo de timp...
    Ieri si azi si maine
    Cu El pasesc in suflet si-n minte :)
    Ieri samanta, astazi floare maine fruct
    La pieptul Lui al vietii sens si rost traiesc…
    Felicitari, keep going!
    Timpul ne duce spre desavarsire... Trebuie sa-l iubim! Este instrumentul Lui... :)

    ReplyDelete
  5. Ieri,astazi,maine...voi fi tot EU!

    ReplyDelete
  6. trece repede? mie mi se pare ca trece al naiba de greu :)) mai ales acum cand am numai teze si examene :))

    ReplyDelete
  7. ~malina sunt superbe versurile:*
    ~Ingerul tau, multumesc:)
    ~Goda, te mai astept!:)
    ~Ana, ma bucur sa citesc ce ai scris!:)
    ~Anonim, ma intreb cine esti;)) dar ai dreptate.
    ~Bianca, trece greu pt tine din cauza tezelor ;))
    ~Deniza, buna idee|:))

    ReplyDelete
  8. Ieri am fost pe o campie
    Astazi sunt foarte zglobie
    Maine voi fi tot asa
    Ieri s-a dus si clipa mea
    Astazi iar te simt pe tine
    Maine sigur fi-va bine.

    ReplyDelete
  9. poi cred ca trecutul e trecut si trebuie sa-l lasam inapoi...Satan vrea sa privim inapoi iar Dumnezeu inainte...

    ieri am fost in cercetare
    astazi sunt mai rabdatoare
    maine voi fi tot aceasi
    ieri a fost o zi placuta
    azi e plina de speranta
    maine nu voi sti ce va mai fi
    P.S. ce faine sunt pozele...:d:X:X:X (cea de aici si de la profilul de blog:d )

    ReplyDelete
  10. Ieri am fost, cu tine
    Astazi sunt, cu mine
    Maine voi fi,la fel ca azi
    Ieri, m-am bucurat de tine
    Astazi,plang de dorul tau
    Maine, as vrea sa fiu cu tine.

    ReplyDelete
  11. Mi-a venit o idee :D Te rog sa compui o poezie in care sa te descrii ;;) si sa o postezi >:D< Poti sa o iei ca un fel de Leapsa ;;)

    ReplyDelete
  12. Ca totdeauna gandurile tale sunt trecute prin suflet.Imbratisari de la Vrancea!

    ReplyDelete