Versetul zilei

Sunday, January 1, 2012

2 ani ! Prin El, si doar cu El!

In luna aceasta, Un bulgare de lumina implineste 2 ani, 2 ani prin El si doar cu El, caci fara El  n-as fi reusit nimic.
Am cunoscut aici persoane minunate, persoane care mi-au ramas in suflet si-mi vor ramane in continuare.Tot ce pot sa spun e MULTUMESC!
Ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca am putut ajunge pana aici si pentru ca mi-a oferit aceasta sansa.
Ii multumesc lui:
Florin pentru tot ce a facut si face pentru mine!
Alissu pentru ca este alaturi de mine !
Anna pentru ca imi este prietena adevarata!
Alex,  pentru acele momente frumoase!
Flyerboy, pentru ca desi nu le am cu glumele si nici cu bancurile el reuseste sa imi fure un zambet!
Denisa, pentru ca ma face sa ma ambitionez sa o intrec!  >:) :)
Adda, pentru ca de cate ori citesc pe blogul ei raman pe ganduri si imi dau lacrimile! ( ca tot veni vorba trebuie sa revin :D ca prea lenesa am devenit )
FreeSeoDesign pentru ajutor!
Llobyt, pentru ca e el!
Arpy, pentru comentariile lui lungi si incurajatoare!
Adelina , pentru acel "draga Lavi" care imi insenineaza ziua!
Robert, pentru ca ma trezeste la realitate!
Denisaaa pentru ca scrie asa frumos!
Robert N pentru desenele frumoase in fata carora raman muta!
O zi buna, pentru ca ma regasesc in acele mesaje!
Mally, pentru ca mi-a ramas cu ceva placut in gand, in ciuda a toate.
Gabriella pentru ca imi spune despre viata!
Emmy, pentru ca fara el n-as fi avut motivatia de a face un blog.

Multumesc tuturor celor ce ma cititi, celor ce ma incurajati si treceti pe aici, celor ce nu lasati urme si celor ce lasati critici. Cu Dumnezeu,cu  voi toti si cu altii noi doresc sa continui sa exist in aceasta lume virtuala si reala.

La multi ani Un bulgare de lumina, cu El si doar prin El!

34 comments:

  1. la multi ani:* si la multe postari:D

    ReplyDelete
  2. La cat mai multe postari >:D<.La multi ani blogului tau :x!

    ReplyDelete
  3. In primul rand, La multi ani si tie si blogului, iti doresc sa ai un an plin de fericire, noroc si impliniri. Imi cer scuze pentru absenta, prind eu din urma ce-am pierdut.

    ReplyDelete
  4. Imi face mare placere sa intalnesc oameni care mai cred in faptul ca din viata nimic nu trebuie trait fara Dumnezeu!
    Ai un gand bun in preajma ta....

    ReplyDelete
  5. va multumesc tuturor pentru urari!

    ReplyDelete
  6. Mereu voi fi langa tine,nu ai pentru ce sa-mi multumesti!
    Iti multumesc eu,pentru ca am invatat atatea de la tine si pentru ca ma asculti!:*

    ReplyDelete
  7. La multe postari de acum inainte1>:D<:*

    ReplyDelete
  8. :))) nu ai ce sa intreci
    La multi ani Un Bulgare De Lumina! :x

    ReplyDelete
  9. E atat de frumos sa ai prieteni carora sa multumesti. :D

    ReplyDelete
  10. La multi ani, sa continui sa ne binedispui!

    ReplyDelete
  11. @Ocup un loc imaginar
    sa stii ca e frumos...

    ReplyDelete
  12. Mi`ai furat un zambet! >:D<
    La multi aniii! :x

    ReplyDelete
  13. LAVI H.Dacă toată lumea îţi doreşte ca această aniversare să fie una minunată, eu îţi urez ca toate zilele ce urmează să fie pline de bucurii şi linişte ,astfel încât anii care vin să-ţi umple sufletul de mulţumire ca ai facut din casuta ta virtuala o adevarata capodopera!La multi ani,in 2012!

    ReplyDelete
  14. La multi ani :)
    Apropo, ai o mica invitatie la mine pe blog :)

    ReplyDelete
  15. va multumesc frumos pentru ganduri si urari si pentru tot :)

    ReplyDelete
  16. multi ani inainte! doi anisori nu sunt multi dar nici putini...ce conteaza e ca sunt importanti :)

    ReplyDelete
  17. La Multi Ani, An Nou Fericit !

    ReplyDelete
  18. La multi ani blogului tau :) Multumesc pentru mentionare. O zi cat mai placuta.

    ReplyDelete
  19. Wow...in fine! :)) la multi ani si felicitari :D pai si eu vreau sa ma intorc sa te citesc si sa citesc si pe ceilanti... eu pana maine dupamasa cel tarziu imi inchid profilul de facebook si am sa ma ocup doar de bloguri... deci te astept pe la mine si cu siguranta ai sa ma vezi mai des de acum incolo si pe aici (la tine) :d

    ReplyDelete
  20. La multi ani,draga mea pentru cei doi anisori...e tarziu??? Abia acum am reusit sa ma mai degajez de anumite lucruri,probleme... O seara minunata langa cei dragi!

    ReplyDelete
  21. La multi ani Un bulgare de lumina...la multi ani draga mea Lavi...cat mai multe postari...le citesc cu tot sufletul. imi cer scuze nu stiu cum nu am citit acest post!...poate ca era dupa Revelion...inca o data LA MULTI ANI!

    ReplyDelete
  22. La multi ani, draga Lavi! Ce sa-ti spun..scuze de intarziere sii..Domnul sa-ti dea intelepciune in tot ceea ce faci si ti-ai propus sa faci. Ramai a Lui si vei avea parte de lucruri extraordinare!:) Multumesc pentru mica surpriza..a fost ideala!>:d<

    ReplyDelete
  23. La multi ani! Imi pare rau ca raspund cu asa mare intarziere, se pare ca am orbul gainilor, abia astept sa vina vara, atunci mai ma pot odihni un pic si pot fi mai pe faza:). Ma bucur ca te-am cunoscut, mult spor si sensibilitate in continuare!

    ReplyDelete