Versetul zilei

Wednesday, August 15, 2012

Timp, mai stai o clipă...

Timp, nu fi hain!

Mai lasă-mă ca să privesc câmpul de flori aşa cum făceam când eram copil. Să alerg, şi să le strâng la piept, să fac din ele nişte comori şi să zâmbesc.
Mai lasă-mă să cânt  pe iarba bătută de vânt, să cred în basme şi în poveşti cu zâne, în prinţi nemuritori.
Mai lasă-mă ca să mă duc la braţul mamei să-i spun când un copil m-a supărat, şi apoi să mă întorc râzând să-i zic că mi-a trecut, ne-am împăcat.
Mai lasă-mă ca să zâmbesc o clipă, cu dinţii imperfecţi , în mână cu o cretă pe asfalt să desenez şi apoi să mai mănânc o ciocolată fără să îmi pese de mă murdăresc.
Mai lasă-mă să cred că totul va fi bine, şi să mai construiesc castele din nisipul ud. Să număr stelele,  să îmi pun dorinţe şi apoi să visez.
Mai lasă-mă să cred că mai există bunătate, că totul e frumos precum se vede , că nu există rău niciunde în lume.
Mai lasă-mă să suflu-n păpădii şi să mă ascund printre copii.Să fug după o minge mare, să cad şi să zâmbesc.

Timp, mai stai o clipă, nu fugi! De ce nu te opreşti să mă asculţi? Nu vezi ? De atâţia ani tot pleci şi pleci, şi eu tot cresc devin un om matur. Şi ştii? Nu-i chiar aşa uşor să te maturizezi, căci pe zi ce trece îţi dai seama că binele dispare şi răul ia amploare. Mai stai, nu mă lăsa, nu vezi că trece viaţa mea? Nu vezi că nu mai sunt copil? Nu vezi că sufletul mă doare? Off, timp, mai stai o clipă... nu mai fi aşa hain, eu vreau, dar vreau fierbinte, să fiu din nou copil...

25 comments:

  1. Cata dreptate ai! Timpul e trecator, de aceea fiecare clipa din viata noastra trebuie sa fie pretuita ca si cum ar fi ultima.
    Superb! :X

    ReplyDelete
    Replies
    1. adevarat. ma bucur ca ti-a placut.multumesc.

      Delete
  2. Cand eram mica de-abia asteptam sa cresc. Acum, chiar daca imi lipsesc anumite momente ale copilariei nu vreau sa ma intorc in acea perioada. Nu sunt genul care priveste in urma sau care sa traiasca de doua ori aceleasi experiente.
    Oricum, frumoasa postare:).

    Dee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nu pot sa spun ca as vrea sa traiesc din nou acelasi experiente, nici macar unele din ele, dar as vrea sa pot sa privesc din nou viata prin ochi de copil, cu mai multa inocenta si naivitate cu dragostea si iertarea pe care o are un copil.

      Delete
  3. "Să nu lași să treacă o zi fără să vezi,fără să auzi sau fără să citești ceva frumos." Îmi place mult postarea și pot spune că nu am citit ceva frumos, ci foarte frumos.

    ReplyDelete
  4. Ar trebui sa pretuim mai mult ceea ce avem,atunci cand avem pentru ca timpul trece mult prea repede.Timpul nostru aici este scurt...Superba postarea!:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. asa este...
      dar chiar si cand pretuiesti tot regreti uneori si ti-e dor...parerea mea.
      multumesc:*

      Delete
  5. Frumoasa postare! Timpul nu asteapta pe nimeni.

    ReplyDelete
  6. Timpul trece muuuult prea repede,întradevăr!

    ReplyDelete
  7. Foarte frumos.Din pacate timpul nu iarta pe nimeni si nimic. Cred ca daca as putea sa opresc timpul in loc si tot nu mi-ar ajunge. Stiu...sunt cam lacom :D

    ReplyDelete
  8. se potriveste cu tema de saptamana asta de la Blog Power :)

    ReplyDelete
  9. Ai scris superb :x si eu as fi vrut sa nu fi trecut atat de repede dar din pacate el nu ne asteapta pe noi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. multumesc. ar fi oare bine daca ne-ar astepta?

      Delete
  10. Impresionant ! Nu am cuvinte sa-ti pot spune cat de mult mi-a placut.

    ReplyDelete
  11. Foarte aină postarea, toţi am vrea să mai fim măcar o clipă copii şi să privim lumea cu inocenţă şi speranţă...

    ReplyDelete
  12. viaţa noastră trece prin timp.putem rămâne sufleteşte copii!aşa se întâmplă.

    ReplyDelete
  13. Buna, Lavi,foarte frumos ai scris!!!Am insa convingerea ca timpul ramane acelasi, insa noi trecem prin timp,.

    ReplyDelete