Versetul zilei

Thursday, January 10, 2013

Leapşă :)

Am mai primit o leapşă de la Roxy şi B.D. şi Madalina mulţumesc!

Reguli:
1.Trebuie să pui poza de mai sus pe blogul tau.
2.Trebuie să răspunzi sincer,la intrebările puse de mine.
3.Dupa ce ai completat această "leapşă" trebuie sa faci tu
una nouă pentru blogurile nominalizate de tine pentru
"Blog of the year 2012".[P.S.Leapşa trebuie să conţină 7 întrebări]
4.Leapşa trebuie să o dai mai departe laa minim 5 bloguri.


Întrebările de la Roxy
 1. Ce contează cel mai mult pentru tine la persoana iubită ?
Totul.
2. Ce nu ai realizat în 2012 ?
Ar fi multe de spus.
3. Care sunt pasiunile tale ?
Să zicem, pasiune pt muzică, apă şi somn :))
4. Crezi în iubire pentru totdeauna ?
Cred că dragostea arde atâta timp cât cei doi parteneri o menţin aprinsă.
5. Care este cartea ta preferată ?
Am citit multe cărţi frumoase mi-ar fi greu să aleg doar una.
6. Ce te-a făcut să îți placă să scri pe blog ?
Un prieten...
7. Cum te vezi tu, pe tine ?
 Un om copilăros care refuză să fie aşa cum ar trebui :) :-s

Întrebările lui B.D.
 1.La ce vîrstă te-ai îndrăgostit prima oară?
Cred că la 16
 2.Care e mîncarea ta preferată?
Pizza
3.De ce ai intrat în lumea blogului?
Datorită unui prieten al cărui blog m-a împresionat.
4.Care e genul literar preferat?
 Nu am un gen anume.
5.Care e blogul preferat?
6.Care e blogul de unde înveți cele mai utile sfaturi?
 -
 7.Dacă ai alege să fi scriitor, care scriitor ai fi?
Nu ştiu, aş fi eu :))
Prefer să sar peste această întrebare .

Întrebări de la Mădălina: 
1.Spune 7 lucruri despre tine.
2.Gaseste o calitate a ta care sa inceapa cu initiala numelui tau.
Loială.
3.Care este muzica ta preferata?
Nu am un gen anume
4.Ce ai vrea sa se schimbe in viata ta:?
Multe :D
5.Daca ai avea sansa sa pleci intr-o tara,care ar fi aceasta?
Greu de zis.
6.Ce planuri ai pentru acest an?
Prefer sa le tin pt mine.
7.Ce parere ai despre blogul meu?
O părere foarte bună :)

Întrebările mele care merg împreună cu premiul la : C.L.M. , Rox , Gabriela, Flyerboy  , Raisa
1.Crezi în dragoste la prima vedere? 
2.De ce nu/da?
3.Crezi că există prietenii adevărate?
4.Ce înseamnă pentru tine să fii fericit?
5.Cea mai mare dezamăgire a ta?
6.Ce îţi trece prin gând când auzi cuvântul viaţă?
7.Descrie-ţi propria persoană într-un cuvânt.

2 comments: