Versetul zilei

Tuesday, July 16, 2013

Visele prind viață...


Unii spun că visele sunt doar iluzii ce pier, dar adevărul este că visele sunt mai mult decât atât.
Oricine poate visa, și atâta timp cât crede și nădăjduiește în Dumnezeu poate să ajungă să-și vadă visul împlinit.
Spun acest lucru pentru că mie chiar mi s-a întâmplat, iar visul meu a implicat o persoană , a implicat mai multe lucruri complicate. 
Dar am crezut, m-am rugat și am așteptat 2 ani și câteva luni...

Așa că celor care au un vis, sau luptă pentru ceva prețios , le spun să nu renunțe oricât ar fi de greu, oricât de lungă ar părea calea, și chiar dacă pare imposibil, sau lumea nu crede , nu renunțați!  :)
Visele prind viață, și atunci când o fac, îți dai seama că nimic nu a fost în zadar, dar să nu uităm de Dumnezeu pentru că de unii singuri nu vom reuși niciodată nimic!

5 comments:

  1. Ma bucur mult pentru tine. :) Multumim Doamne.

    ReplyDelete
  2. in timp , toate se rezolva !

    ReplyDelete
  3. O dovada a credintei noastre....credem-primim.Fara credinta nu reusim!...multumesc din inima pt mesajul primit si reinoit in mintea si inima mea

    ReplyDelete