Versetul zilei

Monday, June 16, 2014

Dacă aș putea da timpul înapoi...

  Sursă imagine: www.pxleyes.com

Am stat și m-am gândit la faptul că de multe ori am spus și eu poate la fel ca și voi "dacă aș putea da timpul înapoi, dacă nu făceam lucrul acela, dacă nu îmi deschideam inima în fața unei persoane, dacă, dacă...etc." gândindu-mă că lucrurile ar fi fost astăzi diferite într-un mod mai bun. 
Însă acum îmi dau seama că toate lucrurile prin care am trecut fie bune fie rele m-au făcut să devin persoana care sunt astăzi. 

Am putut să îmi dau seama de dragostea lui Dumnezeu, am putut să îmi dau seama de faptul că nu oricine pare bun la suflet trebuie primit în viața mea. 
Am putut să îmi dai seama că deși poți iubi un om și el la rândul lui să te iubească pe tine, totuși este posibil ca iubirea voastră să fie doar un mijloc prin care dăruiești o parte din tine și primești o parte din acea persoana și nimic mai mult.

Am putut să învăț că prietenii adevărați se întâlnesc rar în viața și că trebuie păstrați.
Am putut să văd că oricâte pierderi aș avea, niciodată nu rămân fără nimic pentru că Dumnezeu este de ajuns.
Am putut să cred în mine, să lupt pentru ce îmi doresc.
Am putut să devin om, și sunt conștientă că fiecare întâmplare, fiecare om, fiecare bucurie, tristețe, fiecare pierdere care va exista în viața mea de acum în colo va fi încă o învățătură, încă o amintire încă o iubire, încă o cicatrice care se va adăuga la ceea ce sunt eu.




Dacă aș putea da timpul înapoi, aș face aceleași lucruri, aș fi exact ca acum...doar eu cu trăirile mele.

10 comments:

  1. cum stiu ca timpul nu se poate da inapoi, mi-as dori macar sa-l opresc. dar nici asta nu se poate...:)
    si-atunci fredonez melodia corinei chiriac:
    opriti timpul, nu se-ntoarce niciodata
    momentul primei iubiri
    te transforma-n amintiri
    opriti timpul, clipa asta minunata
    in suflet vreau s-o pastrez
    sa iubesc si sa visez...:)


    ReplyDelete
    Replies
    1. Asta e, timpul asta...cateodata ne e prieten, cateodata ne e dusman, de asta trebuie sa pretuim totul atunci cand avem timp.

      Delete
  2. ha, eu daca as da timpul inapoi as fi la fel de toanta si as face aceleasi greseli, nu putem schimba trecutul, dar putem schimba viitorul din fericire! :))

    ReplyDelete
  3. îmi plac oamenii care nu regretă deloc sau doar foarte puţin! :)

    ReplyDelete
  4. Uneori relizam ca daca nu am fi facut anumite greseli azi nu am fi avut cum sa ajungem la acele concluzii pe care le tragem noi despre viata , iubire , suferinta, Dumnezeu etc . Uneori concluziile sunt gresite dar este important sa invatam din greseli caci altfel nu am avea cum sa mergem inainte , cred ca asta contribuie la maturizare si evolutie...

    ReplyDelete
  5. Daca m-as putea intoarce in trecut as trai in prezent si as face planuri de viitor! Foarte fain articolul. Felicitari!

    ReplyDelete