Versetul zilei

Friday, July 4, 2014

Am fost prinsă...

  Sursă imagine:justme0791-love-is-life.blogspot.com

Am fost prinsă.
Am fost prinsă de acele zile pline de furtuni și nori pe cer.
Sufletul a fost inundat și încă este, dar continui să fiu în picioare pentru că știu că norii nu sunt veșnici iar inundațiile au partea lor bună, și anume, curăță tot ce e rău și vechi în suflet.
Am fost prinsă.
Am fost dezamăgită.
Am fost fără speranță.
Sufletul s-a trezit dintr-o dată secat de puteri, secat de dorința de a mai lupta, dar am rămas în picioare pentru că știu că în aceste lupte nu sunt niciodată singură, deoarece soarele e mereu acolo, se ascunde după nori dar nu este niciodată absent.
Am fost prinsă dar este doar pentru puțin timp căci în curând la lumina soarelui vor dispărea toate și asta pentru că soarele este Dumnezeu.

6 comments:

  1. Foarte incurajatoare cuvintele!!! Dumnezeu mereu e acolo sa ne ajute in nevoi si tot acolo este cand nu avem nevoi. Te pup xxx

    ReplyDelete
  2. doar cand esti prins inveti sa lupti pentru a scapa din prinsoare. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai dreptate, cred ca nu m-am gandit in felul asta.

      Delete
  3. Și eu la fel.Dar poate așa e făcută viața:să fim dezamăgiți și să trecem mai departe :) .

    ReplyDelete