Versetul zilei

Tuesday, May 19, 2015

Obsidian de Jennifer L. Armentrout


Obsidian este o carte care m-a făcut să răsfoiesc pagină după pagină, efectiv nu mă puteam opri. În 3 zile am terminat-o și nu m-am săturat de ea. Mai voiam.


”Când ne-am mutat în Virginia de vest, chiar înaintea ultimului meu an de liceu, mă resemnasem să am de-a face cu accente ciudate, acces intermitent la internet și teribil de multă plictiseală… până când am dat cu ochii de vecinul meu sexy, înalt și cu ochii de un verde straniu. Lucrurile păreau deja sa meargă mai bine.
Și pe urmă a deschis gura. Daemon este enervant. Arogant. Îmi vine să-l omor. Nu ne înțelegem deloc. Absolut deloc. Dar când un străin mă atacă și Daemon efectiv face timpul să încremenească doar cu o simplă mițcare a mâinii, ei bine, ceva… neașteptat se întamplă.”

Nu mai sunt o adolescentă, am trecut de acea etapă în care mă bucuram de anii de liceu, dar cărțile cu adolescenți mă vor atrage mereu. Sunt atât de pline de viață și de zbucium. Obsidian e mai mult decât atât, obsidian m-a ținut trează, m-a făcut să pătrund într-o altă lume, am ieșit din cotidian și am deschis ușa aventurii.

Mi-a plăcut Obsidian, acesta este și motivul pentru care v-o recomand și vouă. Visați, pătrundeți în lumea imaginației, este minunat!

Citate:

”Într-un fel, ne trăim singuri viața.” 

”Îmi place să mă uit la cer. Are ceva special. 
[...]
- E nesfârșit, știi. ”

”Am ajuns la concluzia că în general oamenii frumoși, adică cei cu adevărat frumoși, și pe dinăuntru și pe dinafară, nu sunt niciodată conștienți de efectul pe care îl produc. ”

”Frumusețea lor e trecătoare. E ca o carcasă sub care nu se ascunde decât goliciune și umbră.”


Notă: 5/5

1 comment:

  1. Lavinia, imi plac citatele foarte mult si favoritul e acesta:
    ”Am ajuns la concluzia că în general oamenii frumoși, adică cei cu adevărat frumoși, și pe dinăuntru și pe dinafară, nu sunt niciodată conștienți de efectul pe care îl produc. ”

    Ador oamenii care culeg citate din cartile pe care le citesc. Esti o scumpa. Te pup, Liuba x

    ReplyDelete