Versetul zilei

Friday, July 31, 2015

Fericită și binecuvântată

Sursă imagine:www.lifenthuziast.com

Sunt fericită.
Să te trezești dimineața și să constați că persoanele dragi sunt lângă tine. Să le vezi zâmbind, preocupânud-se de tine, să le știi acolo mereu, e un lucru minunat.

Uneori uit. Uit că sunt binecuvântată de Dumnezeu, pentru că am un logodnic minunat, care mă face fericită cu fiecare zi ce trece tot mai mult, și cu care voi începe în curând o viață nouă.
Uit că acea zi e atât de aproape și că eu am atâtea emoții.

Sunt binecuvântată de Dumnzeu pentru că am niște părinți minunați, care mereu au făcut totul pentru mine și care mă iubesc atât de mult. Sunt binecuvântată pentru sora pe care mi-a dat-o Dumnezeu, cea cu care am împărtășit secrete, haine, o casă și chiar totul. Cea pe care uneori mă enervez atât de tare, dar tot o iubesc.

Sunt binecuvântată, pentru prietena mea, M. N. care e mereu acolo pentru mine. Ea e un om minunat care a știut să îmi rămână aproape și la distanță, și la greutăți și la bucurii. Ea e cea care mă încurajează întotdeauna. Ea e un om special, pe care sunt sigură că Dumnezeu l-a trimis în viața mea și pe care sper să îl lase în continuare în viața mea.

Sunt binecuvântată pentru oamenii care mi-au intrat în suflet și care m-au lăsat să prind o fărâmă din viața lor.
Știu că mă plâng atât de mult uneori, dar adevărul este că Dumnezeu mi-a dat multe bucurii, mai multe decât merit și că mereu a fost atât de aproape de mine prin tot ce mi-a dăruit.

De multe ori nu văd, de multe ori mi se pare că am puțin, dar în realitate am mult, pentru că El a știut că am nevoie de oameni, oameni prin care El să îmi fie sprijin.

Sunt recunoscătoare pentru voi!

Sunt binecuvântată și pentru că vă am pe voi, cititorii mei, atât de mult îmi doresc să rămâneți cu ceva din articolele mele, iar uneori încerc chiar să vă încurajez, dar să știți că de multe ori s-a întâmplat să plec eu de aici încurajată de voi, emoționată de comentariile voastre, de cuvintele frumoase pe care mi le spuneți. Poate că nu v-am mulțumit îndeajuns, dar apreciez, unele cuvinte au contat atât de mult pentru mine, vă mulțumesc!

16 comments:

  1. Esti aici pentru ca esti pescar de oameni... Nu uita.... asta e principala misiune a vietii tale. Si pescarii de oameni au viata vesnica in sufletele lor...
    Iubirea ta nefiind a ta e mantuitoare... da nastere la copii spirituali de care te vei bucura in eternitate...
    Esti si tu un pastor si blogul si universul tau o biserica ce va creste constant daca il vei urma pe Dumnezeu!

    ReplyDelete
  2. Stii...iti inteleg emotiile mai mult decat crezi! acum 4 ani eram si noi in pregatiri de nunta, pe ultima suta de metri chiar :)
    sa tii cont sa te bucuri de tot ce e pana atunci, dar si mai apoi de nunta voastra! asa de usor o sa te fure agitatia si pregatirile, dar sa iti aduci aminte in fiecare zi, ce minune traiesti! :)
    si inca ceva...parintele meu duhovnic m-a sfatuit atunci asa: daca Iisus nu a putut sa le faca pe plac tuturor, atunci nici eu sa nu incerc :) Era vorba de pregatirea petrecerii...:)
    Ti-ai ales rochia? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca chiar avam nevoie de aceste cuvinte, eu chiar incercam sa fac pe toata lumea fericita si am vreo 3 tabere si ....etc.

      Da, mi-am ales rochita :D

      >:D<

      Delete
    2. Voi doi sunteti importanti in ziua cea mare, iar cele trei tabere, din dragoste pt voi, ar tb sa fie ..calme :)
      O sa pui poze? :)

      Delete
    3. Cel mai probabil este ca o sa pun pe pagina mea personala pe facebook, aici nu cred... dar daca vrei ma poti adauga la prieteni, e Lavinia Humeniuc, si cand le voi le vei vedea :D

      Da..asa e , ar trebui, insa cu toate astea sunt unii care vor sa se impuna peste noi...

      Delete
  3. Gandesti pozitiv si asa cum ar trebui s-o faca oricine. Multi sunt nemultumiti de bunurile materiale de care duc lipsa, tu esti fericita pentru ca ai in jurul tau persoanele dragi tie, te simti bine in orice circumstanta atunci cand le ai alaturi si asta-i cel mai important lucru. Viata se traieste, nu se foloseste.

    ReplyDelete
  4. ce-mi place titlul! asa sa fie!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa este...pt fiecare dintree noi daca alegem sa vedem partea frumoasa a vietii.

      Delete
  5. Hei :) câți ani ai? Domnul sa te binecuvânteze în noua viața de familie ! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin. Dumnezeu sa te binecuvanteze si pe tine.

      As prefera sa nu spun ce varsta am, iti pot da un indiciu, de la 20 in sus.

      Delete
  6. Esti superba! Un om ca tine merita sa fie de 1000 de ori binecuvantat.

    ReplyDelete
  7. Ce frumos! Sa gusti din binecuvantari in fiecare zi si apoi sa le poti impartasi! Este un lucru minunat! Apreciez mult la tine faptul ca ai ramas consecventa blogului, in ciuda trecerii timpului! Domnul cu tine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin, Dumnezeu sa fie si cu tine , Simona, multumesc de vizita!

      Delete