Versetul zilei

Friday, August 7, 2015

Dragă Isus,ți-am spus vreodată că ești eroul meu?



Am dat peste această imagine și m-am regăsit în ea. Nu pentru că i-aș fi spus Lui că e eroul meu, asta nu am făcut-o, ci pentru că chiar îl vedeam pe El ca pe un erou.

Astăzi vreau să îți spun Isuse, ești eroul meu. Ești cel mai minunat lucru din viața mea, ești cel care mi-a demonstrat că dragostea este supremă și că pentru iubirese merită să te sa sacrifici. Tu, cel care te-ai lăsat pironit pe curce, batjocorit și umilit de oameni, meriți astăzi și vei merita întotdeauna să fii numit erou.
Erou al inimilor frânte ce aleargă după alinare și salvare.
Erou al oamenilor ce au crezut că prin Tine pot fi mântuiți.
Eu sunt unul dintre acei oameni, așa că cred că astăzi pot spune, dragă Isus, ești eroul meu.

Fără Tine viața nu ar fi avut nici un sens.

Isus este dragoste. El vrea să ne ofere pace, speranță și mai mult decât toate, viață veșnică. Dacă trupul nostru primește atâta atenție din partea noastră, oare sufletul de ce trebuie lăsat deoparte? Trupul e muritor, dar sufletul e veșnic. Isus ne-a promis viața veșnică, s-a înălțat la cer lăsându-ne cu promisiunea că se va întoarce să ne ia cu El.

Isus, eroul nostru. Cel care a coborât pe pământ doar pentru noi, a murit și a înviat, iar apoi s-a dus să ne pregătească un loc în cer. Erou? Erou, e puțin spus în comparație cu slava pe care o are El. Dar măcar atât putem face și noi, să îl numim eroul nostru, să îi dăm în dar timpul și viața noastră.

E Isus eroul tău?

6 comments:

  1. In unele zile este foarte greu sa îmi pastrez credinta...... dar încerc! Incerc din tot sufletul!

    hugs & kisses
    ઇઉ Ell@

    ReplyDelete
    Replies
    1. Incearca, fara credinta pierdem multe..si eu sunt uneori mai necredincioasa, dar nu ma las..ce a promis El tine.

      >:D<

      Delete
  2. Rapunsul meu este, da! Priveam zilele trecute despre blue beam, ai auzit de acest proiect? Unii atat de mult se insala si scopul lor e sa insale intreaga lume. Te pupic scumpo! Liuba x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Liuba, cauta in continuare sa citesti semnele timpurilor caci faptul ca ai citit de Blue Beam de la Tatal ceresc este, El este cel care ne va deschide ochii sa distingem inselarea de pe urma.

      Pentru mine Hristos e Mantuitorul meu in care imi pun toata speranta pentru ca prin faptele mele nu sunt vrednica de salvare, doar prin sangele Sau pot spera sa fiu salvata.

      Iisus i-a zis: Eu sunt Calea, Adevărul şi Viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl Meu decât prin Mine.

      Delete
  3. O da, El este eroul meu. Cine altcineva ar mai muri pentru mine?

    ReplyDelete