Versetul zilei

Monday, April 18, 2016

Aripi de Aprilynne Pike

Sursă imagine: internet


Aprilynne Pike ne invită să facem o călătorie în lumea lui Laurel,o adolescentă care trăiește aparent o viață cotidiană, dar lucrurile nu sunt chiar ceea ce par a fi la prima vedere.
Mai târziu vom afla că Laurel este de fapt o zână, iar pe parcursul primului volum va fi nevoită să poarte mai multe lupte. Da, vor fi și lupte cu alte creaturi peste care nu am vrea să dăm în viața de zi cu zi (bine că nu există, nu-i așa?) dar și lupte interioare, pe care Lauren le va duce cu ea însăși. Lupta iubirii vă spune ceva?

Cartea, m-a ajutat să evadez pentru câteva zile din viața pe care o trăiesc. Pentru o secundă am fost într-o altă lume și mi-a plăcut extrem de mult.


Citate:

”Aceia sunt oamenii care vor căuta dincolo de evidență și vor vedea pe lumea asta lucrurile care sunt cu adevărat minunate. Dar nu vor spune nimic, nici dacă s-ar prinde. Pentru că noi, ceilalți, care vedem lumea ca fiind logică și științifică, n-am vedea adevărul nici dacă ar fi postat pe un panou publicitar.”

”Presupun că oamenii pur și simplu se pricep foarte bine să interpreteze greșit lucrurile pe care le văd.”

”Niciodată nu poți avea prea multe amintiri.”

”Mulțumesc pentru scânteia asta de speranță, oricât de trecătoare.”

8 comments:

  1. Mi-a placut: ”Niciodată nu poți avea prea multe amintiri.”

    Sa ai o saptamana binecuvantata! Liuba x

    ReplyDelete
  2. Pare foarte interesanta cartea! Tks de recomandare draga Lavinia! :)

    ReplyDelete
  3. Ce frumoase sunt citatele, si cat de adevarate :)
    Pare a fi interesanta cartea, a fi genul de carte care te pune pe ganduri. Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acum că stau să mă gândesc, da, cred că chiar te poate pune pe gânduri. :) Pupici.

      Delete