Versetul zilei

Friday, March 10, 2017

Leapşa: Printre cărţi Book Tag

Se pare că am mai primit o leapşă, de la Simina, mulţumesc tare mult!!! :D

Când faci o pauză de citit, foloseşti un semn de carte sau îndoi un colţ al paginii?
Folosesc un semn de carte sau o bucăţică de hârtie.

Ai primit în ultima vreme o carte? Care a fost aceasta?
Ultima carte primită a fost Făuritoarea de albastru de Lois Lowry, pe care abia aștept să o citesc!

Citeşti în baie?
Asta e o întrebare capcană? Nu, nu citesc în baie.

Te-ai gândit vreodată să scrii o carte? Dacă da, despre ce?
De fapt, lucrez la o carte chiar în prezent, mai exact de la finalul anului 2016 pe care îmi doresc foarte mult să o public.Este o carte despre viaţă, despre pierderi, eşecuri, despre oameni şi într-un final despre găsirea unui echilibru şi chiar despre Dumnezeu.

Care este cartea ta preferată?
Hmm...aş zice Biblia. Ştiu că nu spre asta se duce această întrebarea, însă, sinceră să fiu, au fost multe cărţi de-a lungul timpului care m-au făcut să zic uau, sau care m-au făcut să îmi schimb modul de a gândi şi care mi-au întors lumea cu susul în jos, nu aş putea să mă limitez la una.

Îţi place să reciteşti cărţi?
Trebuie să îmi placă foarte mult o carte ca să vreau să o recitesc.

Ce părere ai despre o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciezi? Ce le-ai spune?
Hmm, ar fi interesant. Le-aş spune ce îmi place la cartea lor, ce personaje ador şi desigur, să mai scrie...

Îţi place să vorbeşti despre ceea ce citeşti? Cu cine?
Hmm...nu neapărat.

Care sunt lucrurile care te determină să alegi o carte?
Prima impresie mi-o dă titlul, dar aleg cartea în funcţie de descriere sau după citate.

Crezi că există o lectură obligatorie, o carte care ar trebui citită de toată lumea?
Obligatorie nu, dar le-aş recomanda tuturor să citească măcar o dată în viaţă Biblia, cap coadă plus alte multe cărţi, care merită...

Care este locul tău preferat pentru lectură?
Afară, în aer liber, pe iarbă.

Când citeşti asculţi muzică sau preferi liniştea?
Ascult muzică, de obicei.

Citeşti numai cărţi cumpărate sau şi cărţi împrumutate?
Ambele.

Ai citit cărţi în format electronic?
Da, dar nu sunt fanul lor, citesc aşa numai dacă nu am altă alternativă.

Fă un top al celor mai bune cărţi,serii citite vreodată.
Oscar și Tanti Roz de Eric-Emmanuel Schmitt
Copiii bețivanului de  Mrs. M.P.J.S.
Fiica tăcerii de Kim Edwards
Concubina regelui de Anne O`brien
Ioel, băiatul din Galileea de Annie Fellnus Johnston
O privire în spatele cortinei de O.F. Walton
Delirium de Lauren Oliver
Angelologia de Danielle Trussoni
Sanctus de Simon Toyne
Printre tonuri cenușii de Ruta Sepetys
Al 5 lea val de Rick Yancey

Nominalizez pe M. 

1 comment: