Versetul zilei

Monday, October 26, 2020

M-aș duce undeva

Sursă imagine: Pinterest

Plecată după vată pe băț, înghețată și ceva colorat. 
Mă întorc repede.
Nu mă mai întorc.

M-aș duce undeva. Aș lua câteva haine la nimereală din dulap și aș cumpăra un bilet către o destinație oarecare. M-aș urca într-un tren și m-aș pierde în gânduri. Aș rosti o rugăciune în care m-aș confesa și în confesiunea mea aș spune că m-am săturat de lumea aceasta haină. O lume în care ți se ia și haina de pe tine, nu din nevoie ci din pură răutate. O lume în care adevărul moare și oamenii mor odată cu el. 

Aș fugi de locurile în care sufletele sunt înghețetate și inimile tot mai împovărate. Aș fugi de oamenii lacomi și avizi care se gândesc numai la ei. Aș fugi până și de mine. 

M-aș duce într-un loc în care nu am mai fost, dar la care visez și de care îmi e dor uneori. Într-un loc unde e pace și lumină, iar întunericul nu poate nicicum să ajungă. 

Aș lua o pauză de la pământ dacă aș putea, o pauză lungă, o pauză chiar de-o viață. M-aș duce acasă. Acolo unde nu e amar, nu e durere, nu e nici ură și nici scârbă. Acolo unde sunt doar lucruri frumoase care însuflețesc și dau viață. Nu, nu e un loc secret, e doar un loc îndepărtat. E locul pe care Dumnezeu ni-l păstrează. 

Aș lua o pauză de la lume și m-aș împrieteni mai mult cu Dumnezeu, într-un final, când tragi linie, El e îți e cel mai bun prieten și singurul ajutor de nădejde. El e Cel care urmărește binele tău și prosperitatea ta sufletească. El e Cel care te iubește necondiționat. Mai bine decât lângă El nu e niciunde. 

1 comment:

  1. Oooo, știu ce spui, am același dor de ducă... Semnat: Cireș de Mai, fostă Crengu :)

    ReplyDelete