Versetul zilei

Thursday, July 28, 2011

Poezie...

Aceasta poezie este scrisa de Ghiduc Tibi 
sursa: http://www.viatavesnica.ro/vezi-poezii/ghiduc-tibi/880/eu-sunt-un-bulgare 
M-am gandit sa o scriu aici  pentru ca imi place mult si cred ca ne este de folos tuturor.

Eu sunt un bulgare!

Eu sunt un bulgare de tina
Tu esti o raza de lumina
Eu sunt un gand, un singur vers
Tu esti intreg, esti univers

Eu sunt o pata pe pamant
Tu singur esti cel neinfrant
Eu sunt un abur ce se pierde
Tu esti Isus ce toate vede

Eu sunt un om care-am sa mor
Tu vii in slava pe-al Tau nor
Eu sunt o simpla amagire
Tu esti prezent, nu amintire

Tu esti al lumii creator
Eu doar un rob, un cersetor
Tu esti acel ce a murit
Iar eu sunt cel ce te-a hulit

Tu esti acel ce jertfa-i dat
Dar pentru mine n-a contat
Chair si asa Tu m-ai iubit
Dar eu nimic, te-am osandit

Tu ma iubesti si azi si-acum
Dar eu traiesc in praf si scrum
Eu nu-s decat un simplu pai
Dar si asa ma vrei in RAI

19 comments:

  1. Extraordinara poezia!SI mie imi place mult si invatam multe din ea!:)

    ReplyDelete
  2. Poate ca si ingrijorarea are rostul ei, atunci cand e directionata spre Tatal nostru.
    O zi frumoasa la purtator sa ai Lavinia!

    ReplyDelete
  3. Frumoase versuri. Multe binecuvantari, va doresc!

    ReplyDelete
  4. Frumos blog:X..ai un cadou de la mine pe blogul meu

    ReplyDelete
  5. Lavi am o surpriza pentru tine,vorbim pe mess.Eu intru de obicei spre seara.Vorbim.(Id-ul cu tariel... nu mai e bun,e unu cu _50 la sfarsit).

    ReplyDelete
  6. ~NoMoreButterflies nu ma lasa sa-ti vad blogul:(
    multumesc pt cadou, m-ai facut curioasa:D
    daca mai treci pe aici te rog sa-mi lasi adresaa, poate asa ma va lasa sa intru.


    ~Florin-Alexandru I. astept sa vorbim:D
    ~multumesc tuturor:D

    ReplyDelete
  7. Um manunchi de trairi in sase strofe care bat inspre ceva dar nu spun prea multe. Va multumesc pentru aprecieri

    ReplyDelete
  8. Si multumesc £avi H pentru ca mi-ai postat poezia :-)

    ReplyDelete
  9. sper ca nu te-ai suparat, poezia mi-a placut mult si am crezut ca merita sa fie citita si de altii asa ca am publicat-o si aici, dar am scris si sursa si numele :)

    ReplyDelete