Versetul zilei

Thursday, August 11, 2011

Un strop de magie...


In fiecare din noi exista un strop de magie, ce picura in viata aceasta  intunecata si ii da o pata de culoare, dupa care o modeleaza si ii da o anumita directie. Acest strop de magie este dragostea, ea ne aduce implinire si totusi de  foarte multe ori noi o alungam, si ii inchidem toate intrarile ramase libere.


Lumea fara dragoste este un haos total, lumea nu poate trai fara acest mic strop de magie, ce este solutionat numai de Dumnezeu.  Dumnezeu este dragoste, si daca locuieste in noi atunci inseamna ca ar trebui sa avem dragoste.


Priveste in jurul tau, acolo unde vezi ca lipseste dragoste, sa stii ca lipseste si Dumnezeu, iar acolo unde lipseste Dumnezeu sa stii ca este o lume moarta, dar, nu uita ceva, daca te-ai oprit intr-o astfel de lume , inseamna ca rolul tau este de a fi plin de dragoste, si de a-i face pe cei din jurul tau sa-si deschida inimile.

14 comments:

  1. Cand iti citesc postarile ma simt mai bine!
    Frumos!:)

    ReplyDelete
  2. Îți doresc să fii plină de magie ! :)

    ReplyDelete
  3. frumoase cuvintele tale...adevarat ce zici tu:)

    ReplyDelete
  4. Adevărat și foarte frumos!Fără dragoste nu există viață..

    ReplyDelete
  5. Frumos ai scris. Uit uneori ca: din El, prin El si pentru El au fost create toate lucrurile. El vrea ca sa nu am privirea la daruri, formule, tehnici ci doar la: Capetenia desavarsirii noastre. Fi binecuvantata!

    ReplyDelete
  6. 1 corinteni 13 se termina cu fraza: DAR CEA MAI MARE DINTRE ELE ESTE DRAGOSTEA.FARA DRAGOSTE NU AM FI NIMIC,FARA DRAGOSTE NU AR EXISTA OMUL,FARA DRAGOSTE...EU NU AS FI AICI...DRAGOSTEA DESAVARSITA ADICA ISUS HRISTOS...FRUMOS SCRIS...SA FI IUBITA:)

    ReplyDelete
  7. cuvintele tale au intotdeauna un fel ciudat de a-mi incalzi inima :)

    ReplyDelete
  8. Flyerboy mă bucur că îţi place!

    Denisaaa aşa şi trebuie să fie, altfel ar însemna că nu sunt bună la scris ;))

    Sara, şi ţie iţi doresc la fel, mulţumesc pentru vizită!

    Un suflet inocent cred că oriunde exista puţin adeevăr, pănă şi în vise.

    El CiD aşa este!

    savedofSurvior te mai aştept.

    FreeSeoDesign şi asta nu e bine?

    RobertN mulţumesc pentru comentariu, te mai aştept!

    llobyt şi ţie iţi doresc să fii iubit!

    Nymphetamine mă bucur să aud asta!

    ReplyDelete
  9. si un bob de magie
    as strecura-n cuvinte
    de ele mi s-ar transforma
    si de un vant le-ar imprastia
    in dragoste.

    ReplyDelete
  10. Iubirea este un cuvint mare,cuvint ce nu se lauda,nu se mindreste,nu se rosteste oricind si nu oricum.Frumos...mi-a placut postarea.

    ReplyDelete