Versetul zilei

Saturday, August 13, 2011

~Eu mă dezleg de tine~

~Timpule, ai fost hain atâtea zile,
luni, secunde şi chiar ani,
încât acum mai am doar o amintire,
un album ,şi-un suflet gol , sărman.~

Timpul mi-a fost duşmanul cel mai mare, mi-a furat tot ce am avut, şi copilăria, şi păpuşa cea frumoasă, chiar şi castelul meu făcut din lut, iar acum când stau să mă gândesc, la anii ce în urmă i-am lăsat, văd doar un oraş stingher, părăsit, de toţi uitat.

Mi-a lăsat în schimb ceva ce-i veşnic, ceva ce niciodată să uit nu voi putea, mi-a lăsat iubirea strânsă de inima mea. Mi-a lăsat durerea dulce amară a unui trecut irosit pe nimicuri, plin de povară, pe oameni fara rost daruit.

~Cândva o parte din mine, acolo mereu rămânea,
dar azi trecut şi timp hain, eu mă dezleg de tine,
îmi las să meargă mai departe viaţa mea~

12 comments:

  1. Foarte frumoase si intelepte cuvintele tale,asa cum ne-ai obisnuit de obicei.Scuze ca nu prea mai las comentarii,dar sunt intr-o perioada mai nasp un pic.Asta nu inseamna ca nu iti citesc fiecare postare:)
    O zi cat mai faina sa ai si un week-end superb>:D< >:D<

    ReplyDelete
  2. Asa este,viata merge inainte iar noi dupa ea.

    ReplyDelete
  3. Extraordinar!
    P.s: Sunt bine,anunta-ma cand intri pe mess sa vorbim:*.

    ReplyDelete
  4. ar trebuie sa ignoram trecutul. e cel mai fals prieten al nostru.

    ReplyDelete
  5. Timpul ne poate fi cel mai mare prieten sau cel mai mare dușman ... depinde de noi... dar cu siguranță ne învață să prețuim, să iubim...

    ReplyDelete
  6. Ah...ajung si eu aici!Ce blog dragut ai,imi place.De fapt tot ce scrii imi place asa de mult!
    Succes in continuare!

    ReplyDelete
  7. da, o parte din noi ramine mereu in amintirea trecutului. Totusi trebuie sa mergem pe urmele viitorului.

    Foarte frumoasa postarea!:)

    ReplyDelete
  8. superb... biblia spune: „Nu vă mai gândiţi la ce a fost mai înainte şi nu vă mai uitaţi la cele vechi!(Isaia 43.18) Căci, dacă este cineva în Hristos, este o făptură nouă. Cele vechi s-au dus: iată că toate lucrurile s-au făcut noi. ( 2 Cor. 5.17) deci avem o viata noua...stiu ce inseamna sa fi legat de trecut si ma bucur ca Domnul a lucrat la inima ta si ti-a dat puterea sa te dezlegi de trecut:D:X

    ReplyDelete
  9. Minunate ganduri ,nici nu pot sa-ti spun cat de mult mi-a placut postul.

    ReplyDelete
  10. cata meditatie imi transmite, sa fie oare vreo reteta pentru aceasta dezlegare?..

    ReplyDelete
  11. 29 decembrie, nu stiu...
    poate trebuie pursisimplu sa privesti spre prezent si atat.

    ReplyDelete