Versetul zilei

Thursday, August 25, 2011

Special pentru voi...

nu fi trist...ZAMBESTE.. :) mi-a urat un bun venit!
FreeSeoDesign niste explicatii mi-a oferit,
De vorba cu viata... cu povesti m-a incantat,
Ganduri Ratacite sa iubesc m-a invatat!
De  mwb  sa uit nu voi putea,
Caci ei au apreciat munca mea.
Cu ochii indreptati in sus...  din suflet m-a ajutat,
Iar viata cum sa traiesc m-a invatat!
mergand spre cer... va fi in continuare o lumina vie,
Iar Ashes of tears va spune adio melancolie.
Bucati de suflet.Bucati de minte. cu prietenie m-a primit,
Si de la DeNeinteles poezii frumoase am citit.
...ღ... Dreams...ღ...  de mine n-a uitat,
Cu incurajari m-a inconjurat.
RobertN-pointpen imagini frumoase avea,
Iar ganduri ratacite pe net mi-a dat din bucuria sa.
This is our GOD! despre Dumnezeu m-a invatat,
In timp ce Amintirea unui vis neimplinit! inima mi-a furat.
Scrisul ma trateaza o lectia de viata mi-a dat.
Iar Firimituri de ganduri postari frumoase mi-a aratat.
Cu ღ roua diminetii ღ  povestea am incheiat.
Dar stati, ca lista sa fie completa,
Ar trebui sa va mai spun
de:  Oglindirea sufletului,
de  hai la plimbare,
Si de Silvia lumea dulciurilor,
Care dupa cum se vede m-a tot indulcit.
De Dumnezeu n-as vrea sa uit,
Caci fara El nimic n-as fi facut.
De My poems,
Si de Nymphetamine eu am uitat,
Dar imi cer scuze imediat :D

P.S.
Sper ca v-am pus pe toti,
Iar daca nu va rog sa ma iertati, si sa-mi spuneti :D

14 comments:

  1. Ce frumos ai scris despre toti.Nu te-am uitat si nici nu am sa te uit niciodata:)Chiar daca uneori nu las comentarii,dupa cum stii mereu te citesc cu mare drag.
    O zi cat mai frumoasa sa ai >:D< >:D<

    ReplyDelete
  2. E FRUMOS CA TE-AI GANDIT SA LE MULTUMESTI IN SPECIAL CITITORILOR TAI...SI ASEMENEA SURPRIZA nu vred ca nu va incanta pe cineva.Succes in continuare si sa nu uiti ca si eu sunt alaturi de tine,te citesc cu mult drag,te pretuiesc...cuvintele si vorbele tale ma linistesc si ma face sa privesc viata altfel decat e ea.
    Dragostea Celui de Sus sa se reverse asupra noastra...a tuturor!

    ReplyDelete
  3. ce fain...:d superb! fi binecuvantata

    ReplyDelete
  4. Frumos! Acum astept sa-mi bata Securitatea la usa dupa ce m-ai deconspirat:). Multumesc mult si salutari tuturor!

    ReplyDelete
  5. Lavinia, lipseste o persoana. Stii care? Tu :D

    ReplyDelete
  6. Apreciez munca si credintza ta !
    O zi minunata iti doresc ! :)

    ReplyDelete
  7. o idee frumoasa.
    probabil ai muncit mult la aceasta poezie.
    apreciez.:*

    ReplyDelete
  8. ~..ღ...Dream...ღ... stiu asta, multumesc >:D<
    ~kyky™ te mai astept :)
    ~FRENCH.KISS >:D<
    ~savedofSurvior amin, si tu sa fii binecuvantata !
    ~RobertN de ce sa-ti bata securitatea in cap?:D
    ~FreeSeoDesign oare cum am putut uita de mine?:-? m-ai facut sa zambesc :P
    ~MANOLIU o zi minunata iti doresc si tie si multumesc pt vizita!
    ~Denisaaa nu chiar mult:D

    ReplyDelete
  9. ;)) mi-ai amintit de cum ma jucam eu, cu astfel de rime..frumos.

    ReplyDelete
  10. nici nu stii cat de geaniala esti >:D<

    ReplyDelete
  11. Lavi H...esti geniala...abia acum am vazut aceasta postare,chiar nici nu stiu cum mi-a scapat...oricum iti multumesc ca m-am regasit si eu in acest post si te citez pe tine"iar viata cum sa traiesc m-a invatat" Nu am chef sa ma uit la tv,nici sa citesc o carte,sau sa deschid pianul,astazi am o dispozitie mai ciudata asa ca ti-am rasfoit blogul.Felicitarti Lavi si-mi cer scuze ca am intervenit tarziu.

    ReplyDelete