Versetul zilei

Wednesday, August 31, 2011

Nu ma intreba....

Nu ma intreba cine sunt,
Nu ma intreba incotro merg,
Nu ma intreba ce vreau,
Nu ma intreba ce se ascunde in spatele acelui zambet rece afisat ieri sau poate azi...
Nu ma intreba ce simt, se poate sa nu simt nimic, se poate sa nu simt decat un gol si atat.


Nu ma intreba de ce vorbesc asa, si de ce nu am ramas la fel, poate ca timpul m-a facut sa uit cine am fost candva, asa cum intr-o zi ma va face sa uit cine sunt astazi, cine am fost ieri...
Nu ma intreba de ce am ochii plin de lacrimi amare, pe care le sterg in secret,
Nu ma intreba de ce oare ma doare, pentru ca oricum nu vei intelege nici macar tu...


Nu ma intreba despre ce vreau sa-ti vorbesc astazi, sau ce rost au toate aceste cuvinte pentru ca nici macar eu nu stiu, vreau doar  sa scriu...
Nu  ca m-ar putea ajuta cineva doar pentru simplul fapt ca aici e lumea mea, lasa-ma sa traiesc macar acum.
Intr-o liniste deplina afara si o neliniste groaznica in suflet lasa-ma sa exist, si sa ma bucur de un gol imens caci doar atat mai am.

6 comments:

  1. nu uita ca totusi exista cineva care te intelge, acela este Dumnezeu. nu uita ca El este langa cel cu inima zdrobita si mangaie... nu uita ca este valoroasa in ochii singurului care canteza cu adevarat, nu uita ca toate is trecatoare, nu uita atunci cand durerea ti-e mare sa ceri putere si linistea sufletului tau aceluia care a fost incercat in toate felurile dar care a biruit incercarile ce i-au fost in fata prin puterea lui Isus nimic nu este prea greu... nu uita ca atunci cand crezi ca nu mai ai nimic, ai tot ce ai nevoie cu adevarat prin El! cand esti infrant nu uita ca El este in controlul vietii tale si are un plan cu tine El are ganduri de pace sa-ti dea un viitor si o nadejde... stiu ca ti-ai dorii sa fie altfel, stiu ca doare orice ar fi in viata ta Dar mai stiu ca El e cu tine orice s-ar intampla, stiu ca golul acela asteapta sa fie umlplut cu puterea draostea si pacea lui Dumnezeu, El te intelege El stie totul despre tine si am credinta ca El te ve mangaia, El sa-ti fie bucuria:d

    ReplyDelete
  2. mi-am permis sa dau un share pe facebook :)

    ReplyDelete
  3. Unde ti-e optimismul, Lavi? m-a inspaimantat postarea ta...desi e scrisa foarte frumos, imi placea mai mult de tine cea vesela:( Hai, capu' sus!:*[ uite cine vorbeste despre optimism;))]

    ReplyDelete
  4. cui ii pasa de tine tot va intreba odata si-odata....

    ReplyDelete
  5. Uneori e bine sa scrii tot ce ai pe suflet,asa te descarci.

    ReplyDelete
  6. "nu ma intreba" - lasa-ma sa-ti spun fara sa ma intrebi? ;) Foarte frumos, chiar daca trist...

    ReplyDelete