Versetul zilei

Thursday, September 1, 2011

Dialog cu mine...

-Doar cuvinte...Niciodata fapte....Doar dezamagire, de cine? De mine, de noi...de fiecare. Si Dumnezeu dezamageste oare?

-Nu, El nu, El este sfant, si bun, si milostiv.
Numai noi oamenii, suntem haini si rai, si nu avem nimic bun de daruit...

-Chiar nu avem? Si atunci de ce se spune ca ar trebui sa semanam cu El? Oare n-a pus El in noi iubire adevarata?

-Da, asa-i, dar oamenii nu au pastrat-o curata, ei au patat-o, au prigonit-o, si apoi au alungat-o...Acum e lumea plina de oameni fara suflet, e-o lume mare si haina, nepasatoare si rece...

-Tu stii, s-arputea sa ai dreptate, cred ca de aceea il simtim tot mai putin pe Dumnezeu, pentru ca noi il alungam, noi nu stim sa iubim, nu stim nici macar sa pretuim ceea ce avem.

-E, o lume rea si ma doare, imi strapunge-n inima in fiecare zi cate-o sageata, dar apoi, apoi ma gandesc, nu sunt si eu la fel oare?

-Atunci, sa te schimbi e solutia.

-Sa ma schimb? Dar cum?

Doresc ca voi, cei ce ati trecut astazi pe aici, sa emanati multa caldura si dragoste in drumul vostru!

4 comments:

  1. nu ai pt ce lavi... oricum sa citesti postarea aia Dumnezeu a fc cateva minuni in viata mea si am scris despre asta... imi pare rau pt tine dara am asa ma rog ca Domnul sa-ti fie desfatarea si El sa-ti dea putere eu in 2 ore plec la munte 3 zile si pana vin acasa sper sa te vad bucuroasa si invingatoare pantru ca cine este din Dumnezeu invinge... Fi binecuvantata!:d:x

    ReplyDelete
  2. Nu am mai trecut de mult pe aici, draga Lavinia. Esti o adevarata inspiratie. Tine-o tot asa. Dumnezeu este mereu alaturi de tine. Ce mai face Denisa? Nu am mai auzit nimic de ea. Sunteti bine? Pupici si numai bine.

    ReplyDelete
  3. Elo este Tatal nostru dar depinde daca vrem sa fim si noi copii LUi.El ne asteapta.El ne iubeste de aceea si-a sacrificat fiul.

    ReplyDelete
  4. parca ceva ma impiedica sa fac asta....

    ReplyDelete