Versetul zilei

Sunday, September 18, 2011

Tacere.

Tace inima, dar cerul plange pentru ca eu m-am departat de Tine.

Departe sunt, departe de toate, de lume, de  vise, de credinta si iubire. Departe de El, departe de mine, departe de orice...Si acum ce?  Incotro sa apuc?  Ma simt ca o frunza vestejita ce cade intaia oara la pamant, dar n-am cazut, eu doar am amortit.

Imi pare rau nici azi nu stiu ce sa va spun...
Dar totusi, am sa va zic ceva:  A iubi pe cineva inseamna a te darui acelei persoane, si  a te sacrifica pentru ea, a-i oferi tot ce ai tu mai  bun , dar fara sa astepti nimic in schimb.

7 comments:

  1. Frumoasa postare, si foarte bun sfatul!

    ReplyDelete
  2. Frumos spus ultima fraza.Frumos si adevarat.

    ReplyDelete
  3. a venit momentul sa incercam sa te linistim si noi pe tine...>:D<

    ReplyDelete
  4. Bine spus Nymphetamine :)
    Frumoasa postarea ta. :*
    PS : Toate se vor rezolva :)

    ReplyDelete
  5. tu tot timpul ai ceva sa ne spui.
    nu mai fii trista,gandestete ca Dumneeu e mereu langa tine.

    ReplyDelete
  6. ~Nymphetamine as ar parea >:D<
    ~Flyerboy asa este, toate se rezolva la un moment dat.
    ~Denisaaa stiu ca El este langa mine >:D<
    multumesc tuturor pentru ganduri!

    ReplyDelete