Versetul zilei

Wednesday, September 14, 2011

... Toamna ...

Timpul, nepasator si rece, s-a dus in departari, dar nu s-a mai intors. Nimeni, niciodata nu a putut si nu va putea sa tina pasul cu el....Totusi, in tacerea unei nopti cu luna plina, un copil cu ochii mari priveste spre stele si se intreaba: " Doamne, ce s-a intamplat cu visele mele?  De ce se scurg pentru a mia oara?  Vezi?  E iarasi toamna..." Se lasa intunericul simtit de noi, suntem prea grabiti pentru a mai putea privi in urma,caci noi privim numai spre viitor, si alergam spre el cu pasii tot mai repezi, uitand ca timpul, trece si ne lasa amortiti de amintiri, de durere, de clipe pierdute...


Azi, iarasi stai pe ganduri, si multe planuri ai in minte, visele, se tin ca un scai dupa tine, caci viitorul e aproape, iar tu tanjesti asteptandu-l, dar stai, opreste-te un pic, caci vreau ca sa-ti mai spun ceva, azi, Cineva inca mai bate la usa de langa inima ta, El tot incearca sa iti spuna, ca timpul va pleca  inainte, dar fapta ta, ea va ramane...


11 comments:

  1. A venit si cucoana toamna.!!!
    Abia astept sa vad ce fotografii imi pregateste :)
    Cat despre postare...stii prea bine : genial :X

    ReplyDelete
  2. Si acum,dupa ce ti-am citit postarea incerc, totusi sa ma scutur de gandurile care ma apasa,de tot ce ma framanta...privesc undeva in departare,in neant,incerc sa deslusesc misterul ce nu-mi da pace.Foarte mult adevar gasesc in cuvintele tale:D
    Felicitari!!!

    ReplyDelete
  3. Apropo imi place mult noual tau aspect :X

    ReplyDelete
  4. ~Flyerboy sa le faci cat mai frumoase ca altfel o patesti!:-w

    ~FRENCH.KISS ma bucur ca te pun pe ganduri si ca gasesti adevar in ele.

    ~Denisaaa multumesc!

    ReplyDelete
  5. o timpul asta se scurge ca frunzele uscate ce cad din copaci

    ReplyDelete
  6. Frumoas! Ca de obicei:). Vorbeam de articol, toamna imi placea mult inainte.

    ReplyDelete
  7. dar fapta ta, ea va ramane...
    sincer nu prea imi place cum suna:(

    ReplyDelete
  8. Doamne ce frumos! Superb, jur ca ai trezit ceva in mine, ceva ce a strigat "ai uitat de mine, de visul tau!" si adevarul asta este. Am uitat toti de vise, ne-am facut toti "realisti" si nu mai stim ca toti am visat, visam si vom visa la ceva. Si cred ca cea mai mare neplacere va fi cand ni se va scurge timpul si ne vom da seama ca visele, n-au ramas decat vise.

    ReplyDelete