Versetul zilei

Monday, September 26, 2011

Analiza a timpului...

Probabil ca melodia pe care o ascult este de vina pentru aceasta stare ce a pus stapanire pe mine, sau poate ca totusi este devina timpul...In orice caz, astazi pare a fi o zi ciudata.Mi-am propus sa scriu despre analiza a ceva, insa nu stiu despre ce fel de analiza as putea scrie momentan. Dar haideti totusi sa-i dam un nume, eu i-as spune :" analiza a timpului".

De ce? Pentru ca astazi as vrea sa analizez timpul, sa intru in el  si sa aflu pana si cele mai mici mistere. Mi-e dor de trecut, sincera sa fiu, mi-e dor de copilarie, de inocenta....Mi-e dor sa fiu cealalta eu, dar stiu ca nu numai ca nu se mai poate, dar si ca  nu este bine. Vedeti voi, timpul nu stiu daca l-as numi vreodata dusmanul meu, ci poate doar un profesor; pentru ca el ma invata multe... De fapt nu el, ci Dumnezeu prin el, caci fara Dumnezeu nimic nu ar mai avea sens.

Timpul, este  un mister pentru mine si cred ca si pentru voi, dar v-ati gandit vreodata ce beneficii ne aduce el, sau care este rolul lui in viata noastra?  Parerea mea este ca are un rol imens. Vindeca rani? Nu, el doar le cicatrizeaza, ranile raman acolo pana in momentul in care noi invatam sa iertam si sa le stergem. Pentru ca a ierta nu inseamna a spune de pe buze aceste cuvinte, si nici a-ti aminti de acea rana provocata de cineva, a ierta inseamna a sterge de tot raul facut.

 Voi ce credeti despre timp?

6 comments:

  1. Timpul. Poate fi cel mai mare dusman al nostru daca nu stim sa-l valorificam!!

    ReplyDelete
  2. Eu cred despre timp ca trebuie sa il stapanim, nu sa devenim sclavii lui; sa profitam de fiecare secunda, ca si cum am stoarce cei mai bun dintr-o portocala; sa muscam cu pofta din fiecare minut de bine ca sa nu suferim de foame atunci cand ne e rau; sa nu ne curga printre degete si sa nu regretam zile si saptamani in care nu ne amintim de nimic memorabil, ci sa facem din fiecare anotimp al vietii ceva memorabil, ceva interesant, ceva placut si vrednic de trait.

    ReplyDelete
  3. Un prieten spunea: orice clipa petrecuta in tara asta, e un chin. a plecat si acum zice: orice clipa petrecuta departe de tara asta, e o binecuvantare. :)

    ReplyDelete
  4. Timpul?!Poate ca Dumnezeu a vrut ca viata noastra sa fie trecatoare,poate ca El a vrut ca noi sa invatam ceva prin acest timp care trece.Noi inca nu ne dam seama,dar si o secunda din viata noastra care trece ne aduce mai aporape de moarte!:*

    o postare frumoasa si inteligenta!

    ReplyDelete
  5. timpul se scurge ca nisipul prin clepsidra ,fuge nemiluitor,repede fara regrete si sperante !!

    ReplyDelete