Versetul zilei

Friday, September 2, 2011

O frunza purtata de vant...

Sunt o frunza purtata de vant ce se avanta zi de zi inspre aventuri noi, si ce daca s-a dus vara cu caldura ei?  Abea acum pot sa ies si eu la iveala, abea acum voi fi in toata frumusetea mea, voi lua intai putin din culoarea galbuie apoi, din cea rosiatica, iar apoi voi zbura, da voi zbura intr-o alta lume. Pentru ca, sincera sa fiu, oamenii de pe pamant sunt mereu atat de rai si de egoisti, se gandesc numai la ei, nici macar nu mai stiu ce-nseamna sa iubesti, de ce as mai sta aici?


Sunt doar o frunza, si acum  va voi spune adio, adio lume rea, voi ramaneti, fara dragoste, fara pace dar eu ma duc in lumea mea. Promit, insa ca ma voi intoarce din nou la primavara, si va voi spune ca am gasit fericirea, undeva unde ura, invidie, egoism, nu exista, undeva unde iubirea , pacea si bucuria sunt invingatoare.
Dar, stati, nu va grabiti, caci am uitat sa va mai spun ceva, eu, nu am darul vostru, sunt doar un lucru mic, neinsemnat, dar voi, cu atatea calitati, ati putea schimba lumea, doar schimbandu-va pe voi.

8 comments:

  1. ce frumoasa esti copila! foarte frumos! imi place mult finalul!

    ReplyDelete
  2. Asa e.A face o lume buna este nevoie de oameni buni.:*
    frumos >:D<

    ReplyDelete
  3. "Sunt o frunza purtata de vant ce se avanta zi de zi" foarte frumos ai scris.

    ReplyDelete
  4. lavi... nu te uita la tine si la altii... uita-te la ce esti in Hristos! Isus a spus ca cel mai mic in imparatia cerurilor este defapt cel mai mare... prin fiecare suferinta Dumnezeu vrea sa ne invete ceva, crestinul trebuie sa traiasca pentru cer inca de aici de pe pamant... poate asta vrea sa te invete si pe tine Dumnezeu, aratandu-ti cum este lumea asta... eu cred ca nu trebuie sa iubim viata aceasta (pentru mine viata asta nu s-ar merita traita daca Hristos n-ar fi in ea) ci sa iubim viata pe care ne-o va da Hristos, adica cerul! uita-te nu la suferinta, nu la ceea ce iti fac oamenii si la cum sunt ei uita-te la tinta... la Hristos la imparatia cerurirlor la faptul ca Dumnezeu vrea sa te invete ceva si de aici... si inca ceva... de pe internet nu poti schimba lumea! iar oamenii din lumea reala trebuie sa aleaga sa traiasca cu Hristos in urma auzirii cuvantului. Nu putem sa-i facem pe oameni sa inteleaga cum este sau cine este Dumnezeu... pentru ca asta este lucrarea Duhului Sfant, El cerceteaza omnul. nimeni nu este mare... totul este prin indurarea lui Dumnezeu, El lucreaza si cu cei asa zisi mari in lumea noastra cu talente si asa mai departe dar lucreaza si prin oameni mici fara talente sau mai stiu eu ce... poate ca ai daruri pe care inca nu le-ai descoperit sau pe care inca nu le-ai valorificat... nu te uita la cat ai, ci la ce ai si cauta sa valorifici! imi aduc aminte de ceea ce sa zis in seara mantuirii mele... a spus ca "oricare poate sa ajunga sa fie aici in fata si oamenii sa se converteasca, Dumnezeu sa lucreze prin voi. nu va subestimati, ceea ce este in voi este din Dumnezeu!" pana acum ceva luni nici nu am bagat in seama fapul ca si pe mine Dumnezeu ma poate folosi ca pot sa ajung in fata si oamenii sa se converteasca... astazi cred ca se poate... nu pentru ca eu am ceva ci pentru ca Hristos vrea sa ne foloseasca pe fiecare dintre noi si El va cointinua puna in mine ceea ce imi lipseste si pentru asta e nevoie de credinta si credinciosie nu in lucruri mari nici extraordinare ci in lucrurile mici, Dumnezeu poate sa faca din noi lucruri la care nici nu ne-am gandit vreodata si am vazut asta pe pielea mea si sunt absolut sigura ca vei vedea si tu asta curand... fi binecuvantata (scz pentru lungire...:)) dar sper ca cuvintele astea ti-au fost de folos:d )

    ReplyDelete
  5. Cati oameni minunati intalnesti pe blogosfera...

    ReplyDelete
  6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    ReplyDelete