Versetul zilei

Friday, September 16, 2011

Wonderful.

Viata este cel mai minunat dar pe care l-am putut primi de la Dumnezeu, si totusi noi il irosim , de ce oare?  Am ajuns sa fim atat de orbi incat nu mai vedem nimic din ceea ce ne inconjoara. Ce se intampla cu noi?  Alergam grabiti fara sa mai vedem frumusetea din jurul nostru, dar la finalul zilei ne dam seama ca nu am castigat nimic. Nu facem altceva decat sa pierdem timpul ceea ce este rau, pentru ca el se scurge repede si este foarte pretios.

P.S.
Imi cer scuze de la voi, nu am o stare prea buna si nu pot scrie asa cum scriam inainte, Sper insa sa-mi revin cat mai curand. Va doresc o seara minunata, si sa fiti calauziti de El!

10 comments:

  1. asa e firea omeneasca...tot Dumnezeu a construit-o...stie El de ce face ce face....

    ReplyDelete
  2. Off...Lav,si eu am o stare foarte proasta de cateva zile,si oricat as incerca nu reusesc sa ajung la liman asa ca,sper in continuare ca si tu si eu sa ne revenim si cu siguranta asa va fi...ca vorba aia "speranta moare ultima"!
    Iti doresc si tie un weekend cat mai frumos si placut.Te imbratisez:))

    ReplyDelete
  3. Pentru ca astia suntem. Noi. Oamenii. Irosim timpul. Si observam abia cand viata a trecut pe langa noi!

    ReplyDelete
  4. nici nu ne dam seama cat suntem de norocosi,mai ales cei sanatosi.Sper sa iti revi cat mai curand

    ReplyDelete
  5. totul tine de alegerile pe care le facem... trebuie sa avem grija ce alegem in fiecare zi in fiecare imprejurare si eu am trecut printr-o stare dinasta... roagate neincetat si Doomnul sa te intareasca fi binecuvantata

    ReplyDelete
  6. Nici eu nu pot scrie atat de des pe cat ar trebui, e normal, pentru ca ceea ce scrii trebuie sa vina din suflet, iar daca sufletul e plin de........multe alte lucruri, nu poti transmite tot asa cum ai dori. Fii fara grija, chiar e foarte bine, uneori avem nevoie de repaus, pentru a nu fi dependenti de internet.
    O noapte linistita!

    ReplyDelete
  7. Intradevar unii oameni sunt prea ocupati,grabiti incat nu se mai uita in jurul lor sa vada ce a creat Dumnezeu.
    Si tu sa ai o seara frumoasa !:*

    ReplyDelete
  8. FRENCH.KISS sper sa-ti revii >:D<
    Elena multumesc, multumesc tuturor celor ce treceti pe aici..

    ReplyDelete