Versetul zilei

Tuesday, August 30, 2011

Ti-e frica de viitor?

Ma uit spre trecutul meu, si vad in el o lume parasita, plina de suferinta.A fost o durere mai amara ca pelinul, si totusi am rezistat. Ma uit spre viitorul meu, si vad in el o luma fara speranta, goala, si mi-e frica sa o privesc. Ma uit spre prezent eu sunt aici, si Dumnezeu este tot aici.


De fapt daca stau sa ma gandesc bine, oriunde as privi Dumnezeu este acolo. De Dumnezeu nu ne putem ascunde, de oameni da, dar de El nu vom putea niciodata.Stau si ma intreb acum, daca El nu ar fi fost de partea mea, si nu ar fi avut atata grija de mine unde as fi fost eu acum?


"Dumnezeu ne da suficienta lumina pentru pasul urmator" , El are intoteauna grija de fiecare dintre noi, si ne vhegeaza pasii. Cineva mi-a spus odata :" Ti-e frica de viitor? oricum o sa vina."
Si eu astazi as vrea sa va spun ceva, fiecare pas pe care il faceti este condus de El, atata timp cat ii cereti ajutorul si faceti voia Lui. Deci, daca traiti cu teama in ceea ce priveste viitorul aduceti-va aminte de aceste vorbe: " Ti-e frica de viitor?  Oricum o sa vina, dar nu te ingrijora, Dumnezeu este deja acolo!"

14 comments:

  1. eu cred ca asta e cheia... nu te uita nici la trecut nici la viitor traieste prezentul iar urmatorul pas pe care trebuie sa-l intelegi cu adevarat este ca Dumnezeu este in controlul vietii tale, deci in continuare mergi prin credinta ca orice va urma El va fi cu tine. daca as sta sa ma gandesc la viitor din perspectiva mea de om nu mi-as da prea multe sanse si nu ar arata foarte bine imaginea dar dumnezeu are un plan special pentru fiecare dintre noi asa ca noi trebuie sa ne lasam purtati asa cum o spui tu pe aripile credintei si El ne va indruma si nu ne va parasi nici o clipa pentru ca asta e promisiunea Lui

    ReplyDelete
  2. Cand am o problema sau ceva care ma framanta tot timpul il intreb pe El " oare e bine ce fac"? "ce ar trebui sa fac?" si tot asa,iar el imi arata drumul cel bun.:)

    ReplyDelete
  3. Frumos. Frumos de tot :X
    Tot asa!!

    ReplyDelete
  4. Nu este prima data cand apreciez mult increderea ta in Dumnezeu. Imi amintesc cand eram copil, spuneam adesea " Mie teama", la care bunicul ma incuraja: Nu iti fie teama Dumnezeu este cu tine pretutindeni, important este sa il tii aproape si nu-l alungi din sufletul tau. Deci de ce ar trebuie sa ne fie teama de viitor ???

    ReplyDelete
  5. ~savedofSurvior adda este adevarat ce spui tu :)

    ~Denisaaa e foarte bine sa-L intrebi pe El ce trebuie sa faci, eu de multe ori uit sa fac asa, dar am sa incerc sa fac si eu asa!:)

    ~Flyerboy multumesc:) ma bucur ca iti place noul meu aspect:)

    ~Elena pai, nu ar trebui, dar asa suntem noi, ne ingrijoram...

    ReplyDelete
  6. Mai , unde vezi tu atata suferinta in trecutul tau, ca esti frumoasa ca o principesa, ai o inima plina de iubire si crezi si in Dumnezeu.
    Eu vad ca esti de-a dreptul rasfatata de Dumnezeu care iti presara flori de iubire pe cale ...
    Nu te mai vaita cu suferinta atata, ca nu ai cunoscut-o cu adevarat si chiar o sa vina daca nu vezi cum El te poarta pe brate.
    Si inca El iti ofera mai mult decat ai visat dar trebuie ascultare si perseverenta, cultivarea spiritului.
    Pune mana pe carte si devoreaza toate domeniile, de la literatura pana la stiinta, de la genetica pana la istoria religiilor, daca vrei sa-I fi cu adevarat de folos.

    ReplyDelete
  7. Munceste ca si cum nu ai muri niciodata,dar ingrijeste-te de suflet ca si cand ai muri maine!

    ReplyDelete
  8. Uneori imi este frica.Uneori...

    ReplyDelete
  9. ~Ingerul tau daca as fi fost rasfatata si nu as fi cunoscut durerea crezi ca as mai fi gandit asa?
    ~Anonim adevarate vorbe...
    ~Alissu "nu te ingrijora, Dumnezeu este deja acolo!

    ReplyDelete
  10. Da,asa este ori ne este fruca viitor ori nu tot o sa vina.Sunt fericita ca am un Tata iubitor care e mereu cu mine si nu ma paraseste!Domnul sa te binecuvinteze Lavi!Gandurile care le-ai asternut in acrasta postare au venit ca o ingurajare ptr mine,au venit la timpul potrivit!

    ReplyDelete
  11. nu cred ca imi e frica? sau imi e? nu stiu o sa mai meditez asupra acestei intrebari....

    ps:gata leapsa cu intarziere:d

    ReplyDelete
  12. ~Nymphetamine de ce crezi asta?
    ~elida ma bucur :)
    ~Elena :) am sa trec sa o vad :)

    ReplyDelete