Versetul zilei

Wednesday, August 17, 2011

~Durerea din suflet~

~Atunci cand inima iti plange,
Atunci cand te simti singur si parasit de toti,
Atunci cand ai impresia ca nimeni nu te iubeste,
Atunci cand nu stii incotro sa o apuci,
Vino la Isus, caci El te mai primeste.~

Sunt zile in care esti atat de fericit incat ai vrea sa sari in sus de bucurie, si sa le spui tuturor cat de mare este fericirea ta, dar sunt si zile in care sufletul iti plange, si inima iti este intristata. Nu stiu cum, dar in acele zile pare ca toti oamenii importanti din viata ta te dau la o parte si te lasa singur.


Neajutorat, intristat si fara nici o speranta ramai pe ganduri, si te intrebi daca macar cuiva ii pasa de tine, sau poate simti cum totul in jurul tau se destrama...Dar, exista totusi Cineva care te vede chiar si in acele clipe de disperare, exista Cineva care stie cat de grea este durerea ce iti apasa sufletul, insa mai mult decat atat acel Cineva iti poate alina rana din suflet.


Poate ca pentru unii oameni suna absurd, dar Acel ce leaga ranile sufletului, Acel ce vindeca orice boala este Dumnezeu. El are mereu timp pentru tine, stii de ce?  Pentru ca in fiecare secunda din viata esti sub observatia Lui.Asa ca, atunci cand durerea vine peste tine si iti umple sufletul de ingrijorare alearga la Isus, caci El te mai primeste.

14 comments:

  1. Mulțumesc pentru aceste cuvinte! Simțeam nevoia să mi le spună cineva!
    Fii binecuvântată!

    ReplyDelete
  2. foarte frumos si adevarat... nush cum se face in ultima vreme dar peste orice postre dau ma ajuta... ori ma incurajeaza ori mis pe aceasi lungime de unda cu autorul postari....(astazi sunt cu tine si cu gabriella... am scris si o postare) si eu am patit azi ceea ce ai scris tu dar Domnul mi-a pus in minte niste versuri "viata mea e-n mana Ta nimeni n-o poate lua" deci suntem in mana Lui si acolo e cel mai sigur loc...

    ReplyDelete
  3. Superba postare!
    Absolut de adevarat tot ce ai scris^^

    ReplyDelete
  4. si uneori avem impresia ca el doar se uita si nu face nimic....azi nu am impresia asta, dar in unele zi o am...

    ReplyDelete
  5. Ani de zile am trait mizerabil, ma uitam la familia mea si mi se topea inima in mine, ma uitam in sus(stau langa munti :)) si asteptam ajutorul(psalmul 121). pot sa am privirile spre El si inima se va tine dupa ele, sau invers. de ani de zile vad cum la oameni carora li se da slava, li se intampla lucruri marunte si cat caz se face pe seama asta , cate rugaciuni si ajutoare, eu nici macar pe lista de rugaciuni nu sunt trecut. sotia mea duce totul, copiii mei sufera mult, dar acum le vad valoarea lor, si a celor cativa prieteni care au ramas langa mine(departe cu trupul dar aproape in ganduri).
    numai cand esti jos de tot, poti vedea valoarea celorlalti, a celor ce sunt langa tine si de multe ori, sau de fiecare data, nu sunt cei din frunte care arunca cu versete in stanga si-n dreapta si totul le merge bine, ci niste nenorociti ca tine sau mai rau. vremurile au fost grele pentru mine si ai mei si ce urmeaza pare si mai greu, dar toate au un sfarsit si «Lucruri pe care ochiul nu le-a văzut, urechea nu le-a auzit şi la inima omului nu s-au suit, aşa sunt lucrurile pe care le-a pregătit Dumnezeu pentru cei ce-L iubesc.» (1Corinteni2:9,10).

    ReplyDelete
  6. Eu cand sunt trista doar ma gandesc la El si parca tristetea din sufletul meu dispare.

    ReplyDelete
  7. Multumesc Lavinia ptr frumoasele indemnuri,au venit la timpul potrivit.Asa e Dumnezeu e singurul care nu ne paraseste si in orice clipa a vietii e cu noi.Fii binecuvantata!pupici

    ReplyDelete
  8. Iti multumesc si eu pentru aceste randuri minunate!
    "Poate ca pentru unii oameni suna absurd, dar Acel ce leaga ranile sufletului, Acel ce vindeca orice boala este Dumnezeu. El are mereu timp pentru tine, stii de ce? Pentru ca in fiecare secunda din viata esti sub observatia Lui.Asa ca, atunci cand durerea vine peste tine si iti umple sufletul de ingrijorare alearga la Isus, caci El te mai primeste."

    ReplyDelete
  9. da sunt bine lavi... multumesc de intrebare:D (bine ca n-ai vazut cealanta postare 'o scrisoare netrimisa.." ca acolo cred ca ramaneai putin socata:d:)) ) in fine... am simtit nevoia sa-mi descarc sufletul putin prin scris...:d

    ReplyDelete
  10. E cat se poate de adevarat, simt si eu asa, stiu, am fost in urma cu 11 ani jos, si doar El e cel care m-a vindecat.
    Slava Lui...

    ReplyDelete
  11. Multumesc pentru acesta postare,am citit pe nerasuflate.Cata dreptate ai ...Dumnezeu este alaturi de noi si la bine si la greu...eu stiu cel mai bine acest lucru pentru ca am simtit pe pielea mea.Nu degeaba inchei eu fiecare postare cu Trebuie sa Traiesc,pentru ca ii multumesc lui Dumnezeu pentru fiecare zi daruita.Multumesc inca o data.

    ReplyDelete
  12. Hello! Someone in my Myspace group shared this website with us so I came
    to take a look. I'm definitely loving the information. I'm book-marking and will
    be tweeting this to my followers! Wonderful blog
    and terrific style and design.

    Look at my site; diet plans

    ReplyDelete