Versetul zilei

Saturday, November 26, 2011

Esti frumoasa viata!

Esti frumoasa viata, la fel ca in povesti desi cam grea si cu probleme multe, multe intrebari, multe ganduri, multe sentimente si putine raspunsuri. Esti si ciudata pe deasupra, de ce sa te mai inteleg? Degeaba incerc asa de mult sa stau pe ganduri si sa privesc dincolo de cuvantul : " viata".

Pentru mine viata este :
un dar pe care l-am primit de la Dumnezeu ,dar si o calatorie care se va sfarsi intr-o infinitate de sentimente lasate oamenilor din jur, si prin o moarte nevinovata.

Pentru voi ce este viata?

26 comments:

  1. ce este viata..o carte care treb sa o "citim" mereu ca sa descoperim noi "aventuri"

    ReplyDelete
  2. pentru mine viata este absolutul atins prin ganduri mute...este cel mai de pret cadou pe care l-am putut primi vreodata...

    ReplyDelete
  3. Pentru mine viata este ceva inexplicabil. Ceva frumos, ceva urat, ceva dureros. Dumnezeu nu-ti da mai mult decat poti tu duce si asta e un mare avantaj. Am senzatia ca dupa lumea asta urmeaza alta si ne vom naste din nou si vom trai altfel. Dumnezeu nu vrea sa piarda pe nimeni, vrea ca totul sa fie transformat.

    ReplyDelete
  4. Sunt perfect de-acord cu tine.
    Pentru mine viata e tot ce ma inconjuara... e o minune. Ceva absolut spectaculos. Viata n-ai cum sa o intelegi. O poti doar admira si sa te bucuri de ea cat mai intens.
    P.S.: Profita maxim de fiecare clipa!

    ReplyDelete
  5. Esti frumoasa viata cand esti plina de iubire!
    Esti frumoasa viata cand esti plina de zambet!
    Esti frumoasa viata exact asa cum esti!

    ReplyDelete
  6. Viata este un dar pe care l-am primit la nastere si pe care trebuie sa il pretuim si mai mult gandindu-ne ca unor copii nici macar nu li se dau sansa de a se naste...ce sa mai zic de sansa de a-si trai viata... dar uneori nici noi nu stim ce e viata cu adevarat,suferinta,iubire,munca,satisfactie...un lucrul il stim cu totii,daca am avut norocul de a primi darul de a trai,atunci trebuie sa profitam,pentru ca niciodata nu stim ce se intampla in urmatoarea secunda si decat sa regretam sau sa nu m-ai putem face……viata trebuie traita din plin cu bune si rele...pentru ca si lucruriile rele sunt bune...asa ne arata ca existam.

    ReplyDelete
  7. Viata. Viata e cel mai frumos dar primit vreodata!!

    ReplyDelete
  8. Buna dimineata! In frenezia cumparaturilor ce deja au inceput pentru sarbatorile minunate ce se apropie cu pasi repezi sa incercam sa le facem viata mai frumoasa,macar si pentru o zi si celor necajiti si napastuiti de langa noi pe care-i intalnim la tot pasul...asa vad eu sa-mi fac viata,uneori,dupa posibilitati,mai frumoasa si mai implinita pentru mine si de ce nu mai usuara pentru cei care o taraie greu.....O zi minunata!
    Imi place cum si ce scrii te citesc cu placere!

    ReplyDelete
  9. Viata inseamna multe pentru mine: o serie de intrebari,o serie de raspunsuri,o bucurie de a vedea soarele cum rasare si cum apune in fiecare zi.

    ReplyDelete
  10. Pentru mine? Pentru mine viata înseamnă mai mult decât un "dar", înseamnă totul, însemn eu, aici scriind, exist și iubesc. Dumnezeu într-adevăr ne-a dat viata pentru a o experimenta, pentru a dezvălui tot ce ascunde și pentru a o trai alături de cineva, pentru a împărtăși aceleași sentimente...cam asta înseamnă pentru mine viata :-??

    ReplyDelete
  11. Pentru mine viata este un drum parcurs de sufletul meu :) !

    ReplyDelete
  12. n-am sti ce este viata daca n-am cauta prin ea...da, e un dar de imprumut care îmi plimbă prin vene sângele, impingandu-l in fapte...si pe care n-o sa-l uit niciodata.

    ReplyDelete
  13. viata este totul...
    este aerul pe care il respiram, este enigma sunt care traim zi de zi.

    frumoase gandurile voastre, ma bucur sa le citesc :)

    ReplyDelete
  14. Da, viata este celmai de pret dar pe care il primim de la Dumnezeu..si este frumos faptul ca se transforma in ce vrem: intr-un joc, o piesa de teatru, o calatorie etc.

    ReplyDelete
  15. Ai o leapsa de la mine pe blog. :D

    ReplyDelete
  16. Un mod ales de ispasire si curatare..Lavi.

    ReplyDelete
  17. viata e frumoasa....cu bune cu rele :) noapte faina...

    ReplyDelete
  18. viata este, in primul rand, un dar, mai apoi o misiune, cred ca suntem predestnati pentru ceva, cred ca fiecare isi are rolul si ca nimic nu este intimplator...

    ReplyDelete
  19. Aş putea spune că viaţa este pentru mine o serie de surprize care nu se opresc niciodată. :)

    ReplyDelete
  20. un dar, o binecuvantare, are un scop bine stabilit si cunoscut inainte de a ma naste de Insusi Cel care mi-a dat-o, o floare de care trebuie sa am grija spre a nu se ofili; cred in viata vesnica pe care deja am primit-o si care niciodata nu se va sfarsi. Fiti binecuvantati cu viata vesnica!

    ReplyDelete
  21. Lexii asta pentru ca depinde de noi....

    Emme iti multumesc!

    Larisa :)

    geanina asa este:)

    Rose as putea sa iau aceasta idee:)

    Symona amin, si tu sa fii binecuvantata cu viata vesnica!

    ReplyDelete
  22. Asta incerc si eu sa le spun celor din jur.Pacat ca nu ma aud!Prea ingropati de probleme si griji.

    ReplyDelete
  23. ai dreptate, nu ne prea aud...
    dar ei pierd.

    ReplyDelete