Versetul zilei

Tuesday, November 1, 2011

Hope.Faith.

Oamenii sunt niste fiinte visatoare, ei spera mereu la o viata mai buna, la un vis implinit. Oamenii desi nu afirma, au credinta. Au credinta, ca ziua de maine le va aduce ceva bun, au credinta ca exista un soare care va iesi invingator. Oamenii au nevoie de speranta, ce ar face ei fara aceasta? Cateodata speranta si credinta sunt tot ce avem nevoie, tot ce ne mai ramane. 


Multi spun, ca ei nu cred in Dumnezeu, pentru ca nu exista dovezi, dar oare credinta necesita sa fie demonstrata? Speranta necesita sa fie demonstrata? Daca ti s-ar  pune intrebarea :" De ce crezi ca maine va fi o zi mai buna?  De ce speri ?" Ce ai raspunde? Ai spune in mod sigur, ca asa simti...Credinta, nu are nevoie de demonstratie. Dar daca pentru voi existenta lui Dumnezeu are nevoie de demonstratie, atunci uitati-va la voi insiva, la ceea ce este in jurul vostru si spuneti-mi, exista Dumnezeu?

21 comments:

  1. pai nu stiu hai sa vedem..OARE EXISTA?daca il vezi inseamna ca exista ..daca nu il vezi inseamna ca nu exista ...si acum hai sa o luam logic..:

    oxigenul il vezi ?..NU desi ai nevoie de el ...

    asa si cu D-zeu ..nu il vezi dar ai nevoie de el ..o explicatie mai buna nu cred ca exista:))si nu ma lua cu biblie si d-astea ca iti dau eu motive sa uiti de biblie:))

    ReplyDelete
  2. Pentru mine exista!!
    Bine zis...credinta nu are nevoie de demonstratie. Doar crezi si atat!!

    ReplyDelete
  3. Florea,
    Imi place afirmatia ta.

    Flyerboy,
    rapid ai fost :))
    Adevarat :)

    ReplyDelete
  4. stiu stiu dar am spus-o si eu asa in caz ca tu crezi in asa ceva etc:))

    ReplyDelete
  5. http://unchangeable.blogspot.com/
    Sunt rapid ca un mec grabit :))

    ReplyDelete
  6. PS : Nu e blogul meu. E al Roxanei. Eu sunt doar autor :D ( nu am nicio postare inca :)) )

    ReplyDelete
  7. PS 2 : Cred ca Roxana a dezactivat comentariile :-??

    ReplyDelete
  8. @Lavi H exista D-zeu. Tocmai speranta si credinta in ceva mai bun, frumos, pur, vine de la D-zeu. De la cum suntem noi facuti. Si de la ce primim noi o data nascuti pe acest Pamant.

    ReplyDelete
  9. Ai dreptate speranta si credinta este tot ce avem.

    ReplyDelete
  10. nu..hai sa iti zic 2 exemple deci daca Adam si Eva au fost primi oameni pe pamant..si Abel si Cain au fost fii lor cum a fost posibil ca Abel sa aiba urmasi?

    si a2-a ..daca in Arca lui Noe au intrat toate animalele ..dc leii nu au mancat zebre etc..si de unde atat mancare pt acele animale?cat de mare era Arca sa intre toate animalele.....si aici se mai adauga multe intrebari dar ajung astea 2:))

    ReplyDelete
  11. si am uitat sa mentionez la prima...daca citesti cu atentie Biblia ai sa vezi ca nu ne vb despre 2 fii ai lor ci despre 3 uita-te la sfarsitul capitolului 4 din Geneza, versetele 4:25-26

    ReplyDelete
  12. Postul asta este special pentru mine:X
    >:D< multumesc!

    ReplyDelete
  13. Credinta imi da motivatia sa sper si viceversa. Este o interdependenta. Cele doua impreuna cu dragostea sunt elementele cheie care dau culoare sufletului nostru.
    Credeti, sperati si iubiti!

    ReplyDelete
  14. Exista Dumnezeu, este asociat unui mare creator ! Nu exista in schimb asa numita religie, care e bazate pe marketing si manipulare, la mariile cruciade s-au vand 100 de cruci pe care a fost rastignit Iisus sau capul Sf. Ioan botezatorul, vreo 3 capete au fost vandute ( bani; bani; bani$$$ ) !

    Oamenii pot fi controlati si ordonati prin religie, credinta este Dumnezeul tau, Dumnezeul tau nu este dat de oameni, nu il intalnesti in biserica si nici in ceruri si daca dai bani cu siguranta nu il vei intalni !

    O amestecatura intre bine si rau e Religia !

    Ex: "Crede si nu cerceta !", dar care e legatura intre cea de mai sus si "Bate si ti se va deschide !" - scurt -> nici una, minciuni, pentru ca oamenii sa ramana poate prea dur spus, dar !PROSTI! - bingo ! Asta e ca omul pe ce a pus mana a distrus, lafel si cu religia !

    ReplyDelete
  15. @Gabriella perfect de acord !
    Nice post :) !

    ReplyDelete
  16. imi place, imi place cu adevarat :) eu cred in Dumnezeu , dar nu cred in ceea ce incearca oamenii sa promoveze prin Biserica

    ReplyDelete
  17. Pifuneata,
    ai dreptate! Ce frumos ai spus-o!

    Gabriella,
    asa este...

    Zana,
    cu placere :)

    Symona,
    Adevarat!

    Ioanide,
    ai dreptate, dar totusi, biserica este importanta.

    Giuliii,
    multumesc!

    Nymphetamine,
    nu stiu de ce, dar m-am bucurat citind com-ul tau.

    ReplyDelete
  18. De ce crezi ca biserica este importanta ?

    Daca legatura mea cu Dumnezeu costa bani, atunci nu sunt de acord ! Daca vrei sa te spovedesti platesti, daca vrei multe privilegii platesti, daca nu platesti nu ai nimic decat loc la slujba la sfarsitul careia iti spune ca au de reparat, facut, nevoie de bani bani bani !

    ReplyDelete
  19. Eu cred ca exista ,deoarece nu ar fi nimic fara Dumnezeu.El a facut tot ce vedem noi si ne-a daruit o viata.Ar trebui sa ii fim recunoscatori,prin credinta si iubirea fata de el.

    ReplyDelete