Versetul zilei

Tuesday, January 31, 2017

Book Tag - Leapșă

Sursă imagine: google.ro

Am primit un tag drăguț :d

Reguli:

Menționează creatorul tag-ului - ups, nu știu cine e :D
Menționează blogger-ul care ți-a transmis ție tag-ul - Madeline, căreia îi mulțumesc tare mult! A fost o surpriză!!! :D
Alege o opțiune din cele de mai jos - să vedem ce va fi.
Dă tag altor 5 persoane pentru a realiza acest tag - uuu, la final vă dau tag, promit!

Să începem, zic!

Preferi cititul în pat sau în alt loc?
Sincer, prefer să citesc în natură, pe iarbă verde, întinsă pe o pătură sub umbra unui copac. Dar cum e iarnă, aș zice că merge și în pat. ;)

Gustări dulci sau gustări sărate?
A zis cineva ceva legat de dulciuri? Da, sunt mereu alături de dulciuri :D

Trilogii sau serii alcătuite din mai multe volume? 
Nici una, nici alta. Prefer un singur volum. La un moment dat mă plictisesc când povestea devine prea lungă, în prea multe continuări. De obicei asta se întâmplă când ajung pe la începutul celui de-al treilea volum...așadar...mai bine o singură carte.

Narațiune la persoana I sau la persoana a III a ?
Persoana I. E parcă mult mai viu așa, mai real, mai sentimental. Îmi place asta.

Citire în cursul nopții sau în cursul dimineții?
Noaptea, nu știu să zic de ce.

Librărie sau bibliotecă?
Oh, asta e grea. Adevărul este că iubesc ambele locuri pentru că ambele sunt pline de cărți.

Cărți care îți provoacă râsul sau cărți care te fac să plângi?
Sincer, nu îmi amintesc să fi citit vreo carte care să mă facă să râd. Eu când citesc sunt în suspans, sunt ceva de genul: și ce se va mai întâmpla, și ce decizie va lua, și cum, cum... Nu râd.

Copertă albă sau copertă neagră?
Cum...și culori? Vreau culori. Vreau imaginație. Dar dacă trebuie să mă limitez, aleg copertă neagră.

Roman psihologic sau roman de acțiune?
Roman de acțiune.


Și dau tag-ul mai departe către M., Mona, Bianca, April, Ella. Numai dacă vreți :)

3 comments:

  1. Multumi de invitatie!raspund mai spre weekend ;p

    ReplyDelete
  2. Mulțumesc pentru nominalizare, Lavinia. Am răspuns la mine pe blog! :)

    ReplyDelete
  3. Frumoase răspunsuri. :D Am făcut și eu tag-ul, deși mi-a fost mai greu să aleg între cele două variante ale unei întrebări: http://siminastatusuri.blogspot.ro/2017/01/this-or-that-book-tag-intrebari-si.html

    ReplyDelete