Versetul zilei

Tuesday, November 28, 2017

Câteodată nu e despre tine


Uneori îți vine să strigi în gura mare: eu. Eu am nevoie de atenție, eu am nevoie de ceva de la tine, eu îmi doresc cutare lucru. 
Uneori îți înalți propriul eu atât de sus încât ajungi să nu mai ai ochi pentru nimic altceva. 

Am să îți relatez o povestioară care are la bază fapte reale. 

Știi, Carla nu se simte prea bine. Are dureri foarte mari. 
Și ce-i cu asta?
Păi, doar ziceam și eu, că poate ar trebui să te gândești și la ea. 
Da? Și la mine cine se gândește? La mine se gândește cineva?
Păi, da, dar știi, ea are cancer. E în dureri foarte mari și e posibil să moară. Ar trebui să îi arăți puțină afecțiune.
Serios? Și eu am probleme. Nimeni nu îmi arată afecțiune mie. 
Dar ce probleme ai tu? Ceea ce ai tu nu se numește problemă. Ce ai tu se cheamă moft. Există oameni în lumea asta care chiar au necazuri. 

Dragul meu, câteodată nu e despre tine. 

Chiar dacă unele lucruri nu sunt așa cum îți dorești, chiar dacă ai alături oameni nepotriviți sau pur și simplu ești nevoit să treci prin situații care nu îți sunt plăcute, lasă-mă să îți amintesc astăzi că uneori nu e despre tine ci despre ce poți face tu pentru cel de lângă tine.

Câteodată e despre alții. 

Așa că analizează-te. Oprește-te puțin și meditează. Oare chiar e despre tine? Oare chiar ai o problemă atât de importantă sau poate e doar un moft? Bucură-te astăzi cu ceea ce ai și întreabă-te dacă nu cumva ești pus pe lângă cineva pentru a-i fi de ajutor. 

Poate astăzi nu e despre tine, poate astăzi e despre cel de lângă tine.

Și dacă ai ajuns până aici îți las și un citat drăguț : 

”Dumnezeu m-a creat să împlinesc o slujire anume. Mi-a încredinţat să fac ceva ce nu a mai dat nimănui. Am o misiune... Sunt o verigă într-un lanţ, o punte de legătură între persoane. Nu m-a creat pentru nimic. Voi face lucrarea Sa; voi fi un înger de pace, un martor al adevărului acolo unde sunt... De aceea voi avea încredere în El. Orice sunt, nu pot fi aruncat afară. Dacă sunt bolnav, boala mea s-ar putea să-I slujească Lui; îndoielile mele s-ar putea să-I slujească Lui. Dacă sunt în suferinţă, durerea mea s-ar putea să-I slujească Lui. El nu face nimic în zadar. El ştie ce face. S-ar putea să-mi ia prietenii, s-ar putea să mă arunce printre străini, s-ar putea să mă facă să mă simt singur, să-mi scadă curajul, să-mi ascundă viitorul de mine. Totuşi, El ştie ce face.”  
John Henry Cardinal Newman (1870)

Sursă imagine: Pinterest
P.S. Nu uita de proiectul Oameni cu povești. Implică-te și tu.

No comments:

Post a Comment