Versetul zilei

Sunday, November 26, 2017

Poți începe de unde ești

Nu știu despre tine, dar eu câteodată mă pierd. Am momente în care totul devine neclar și atunci mă opresc. Îmi spun că nu pot, că nu am să ajung niciodată la nivelul la care mi-aș dori să ajung. Îmi spun că există alții mai buni decât mine. 

Există momente în care merg cu Dumnezeu. Îl prind strâns de mână și îi zic: Doamne, uite vreau să fac acest lucru. Ce spui, mă ajuți? Nu pot fără Tine. 
Poate uneori vorbele sunt spuse cu îndoială sau cu o credință mult prea mică dar am observat că Dumnezeu se dovedește a fi  acolo. El nu lipsește niciodată atunci când este chemat. Dumnezeu când este chemat, se implică. 

Și știi cum se implică Dumnezeu? Cu toată inima. Cu toată bucuria. Cu toată dragostea. Și iese ceva minunat. 

Există momente în care merg singură. Îmi spun: Știi ceva, Lavinia, ar trebui să faci cutare lucru. Îl faci uite așa, așa și așa. Și merge un timp iar apoi cad. Și mă întreb oare ce nu am făcut bine? 
Apoi îmi dau seama că Dumnezeu nu a fost acolo, pentru că nu l-am implicat, nu l-am chemat. Iar atunci când fac lucruri de una singură nu ies niciodată la fel de frumoase ca atunci când le fac împreună cu Dumnezeu. Mai mult decât atât, atunci când mă bazez doar pe mine, lucrurile nu sunt de durată și nici nu au direcție. 

Te-ai regăsit vreodată în aceste situații?

Atunci când totul devine neclar s-ar putea să fie din cauză că mergi singur/ă. Dar știi ceva? În orice situație te-ai afla astăzi, orice problemă ți-ar sta în cale și orice vis ai avea poți începe de unde ești. Numai nu singur, ia-L pe Dumnezeu cu tine. 

Cum faci asta? E simplu. Îl chemi și apare. Îi spui: uite Doamne aș vrea să fac asta, sau am nevoie de cutare lucru și El apare. Pentru că atunci când este chemat Dumnezeu se prezintă și se implică cu toată inima.

Poate pare greu, poate chiar imposibil dar fiecare a început cândva de undeva. Așa că nu mai ezita, nu te mai compara cu alții, nu te mai gândi la cât de greu este ci începe de unde ești.

Sursă imagine: Pinterest

P.S. Nu uita de proiectul Oameni cu povești, implică-te și tu. 

No comments:

Post a Comment