Versetul zilei

Thursday, April 5, 2018

Poate ai uitat, dar și Iisus s-a rugat

Tu știi că prin rugăciune ai acces direct la Dumnezeu. Știi că poți să te rogi, cerând lucruri în numele lui Iisus Hristos, Mântuitorul nostru. Totuși, uneori îți este atât de greu să te rogi. Te uiți la munții ce stau în fața ta, la problemele ce se țin mai rău ca scaiul de tine și parcă nu vezi nici o scăpare. Ai vrea să te rogi. Te gândești de atâtea ori că vei merge în audiență la Dumnezeu, îi vei spune tot ce ai pe inimă și El se va ocupa de problemele tale. Însă apoi, ceva se întâmplă. Parcă te cuprinde oboseala, începe să te doară și capul, sau brusc îți amintești că nu ai timp să te rogi astăzi, ai lucruri mai importante de făcute. Și chiar când apuci să îți pleci genunchii simți cum te apasă durerea și îți spui că nu ai cum să stai în rugăciune. 

Poate ai uitat, dar și Iisus s-a rugat. Și nu i-a fost ușor să o facă. În Biblie, Noul Testament, Marcu capitolul 1 versetele 32-35 îl putem vedea pe Iisus. De fapt, dacă ne uităm puțin mai în spate, și începem să citim chiar de la versetul 21, vom vedea că Iisus nu a stat deloc. Toată ziua a avut ceva de făcut. Iar când s-a înserat, mulți bolnavi au fost aduși la El, așadar, nici măcar pe înserate nu a apucat să se odihnească. 

Dacă eu și cu tine am fi fost în locul Domnului Iisus, am fi fost foarte obosiți. Nu știu despre tine, dar eu una, am așa o stare, că orice fac obosesc și trebuie neapărat să mă odihnesc. Dacă eu aș fi avut o zi precum cea a lui Iisus, ocupată, plină de oameni, de vindecări, de mers, cu siguranță aș fi fost frântă la finalul ei. Și aș fi zis, acuma mă duc să mă odihnesc. Dorm până mâine târziu. Însă Iisus nu face așa.
Îl vedem pe Iisus în versetul 35, trezindu-se de dimineață pe când era întuneric, ducându-se într-un loc pustiu să se roage. 

Crezi că I-a fost ușor? După o zi lungă și posibil o noapte scurtă, pentru că nu putem ști cât timp au stat oamenii cu El pentru a fi vindecați, El alege să se trezească după cum am spune noi ”cu noaptea-n cap” ca să meargă în audiență la Dumnezeu. Îți poți închipui că dacă cineva l-ar fi întrebat atunci ce face, ar fi răspuns probabil: Mă duc să vorbesc cu Tata. Îți poți închipui cum ar fi decurs conversația în continuare? Ce ai, la ora asta? Lasă că ai timpNu, ar fi răspuns El, Mă duc să vorbesc cu Tata, acum.

Da, uneori e greu să te rogi. Uneori e necesar să îți sacrifici timpul, poate relațiile, poate chiar odihna pentru ca să poți sta de vorbă cu Dumnezeu. Iisus a știut cât era de important acest lucru. Cât era de importantă rugăciunea. Oare noi astăzi știm?

Poate ai uitat, dar ai acces direct la comunicare cu Dumnezeu, prin Domnul Isus. Poți astăzi să te pleci pe genunchi și să îi spui tot ce te apasă. Poți astăzi oricât de greu ar fi să lași deoparte totul și să te rogi, pentru că rugăciunea schimbă lucrurile. Ce tu nu poți face, Dumnezeu poate, alege astăzi să te rogi. Fii înțelept, răscumpără timpul, fii ca Iisus. 

Sursă imagine: internet

No comments:

Post a Comment