Versetul zilei

Saturday, June 23, 2018

România, ai nevoie de Dumnezeu


Poate nu ți-ai dat seama, dar Dumnezeu nu este în mijlocul țării noastre, România. Suntem conduși de oameni care trăiesc în întuneric. Oameni care fură, oameni care mint cu ușurință, oameni care în loc să se gândească la binele poporului se gândesc la binele lor. 

O mână de oameni iese în stradă și cere dreptate. Oare nu știm noi că dreptatea o face Dumnezeu? Oare nu știm noi că o țară în mijlocul căreia Dumnezeu nu există nu are cum să biruiască și să prospere?

Avem multe biserici și mănăstiri, dar puțină credință. Avem multe icoane și mulți sfinți, dar nu îl avem pe Dumnezeu în inimile noastre. 
Cândva, demult, românii erau oameni credincioși. Ei îndrăzneau să creadă în Dumnezeu chiar și când conducerea le interzicea acest lucru. Ei îndrăzneau să se adune și să se roage. Ei îndrăzneau să creadă în adevărul și dreptatea lui Dumnezeu. 

Noi astăzi în ce credem? Mai credem în ceva?

Nu ne dăm seama oare că ne-am ales un drum propriu, că l-am scos pe Dumnezeu afară de peste tot, inclusiv din bisercile noastre și ne-am văzut de viață, iar acum ne plângeam de starea în care am ajuns?

Dragi români, astăzi a venit timpul să ne întoarcem cu fața către Dumnezeu. Astăzi a venit timpul să zicem : România, ai nevoie de Dumnezeu. Eu, am nevoie de Dumnezeu.

Când spunem că nu vrem corupție, că vrem adevăr, că vrem dreptate, că vrem oameni îndreptați către popor și nu către ei înșiși, de fapt noi ne dorim oameni care să trăiască după voia lui Dumnezeu. Dar avem noi astfel de oameni în țară? 

Avem nevoie de Dumnezeu! Avem nevoie de pocăință! Avem nevoie ca El să ne schimbe inimile și starea noastră păcătoasă și desigur, avem nevoie de o schimbare în România! Hadeți să ne trezim cât încă se poate.

1 comment: