Versetul zilei

Sunday, March 31, 2013

Iubirea...

Am stat, m-am gândit, şi mi-am pus întrebarea : "Dacă nu voi ajunge în cer?" şi m-a apucat o groază de mine, iar apoi mi-am zis: "măcar am iubit".
Cred că dacă mi-aş derula toată viaţa cap coadă iubirea este singurul lucru pe care l-aş păstra, iubirea de părinţi, iubirea pentru prieteni, pentru iubitul meu, iubirea pentru oricine.
Ce poate fi mai important decât dragostea adevărată aici pe pământ? 
Toate se duc şi te lasă gol, dar iubirea îţi încălzeşte sufletul, îţi dă aripi să zbori până la cele mai înalte ziduri şi tot ea te face să te izbeşti de ele şi să rămăi cu bucăţele din inima ta.

Şi dacă nu am dragoste în mine, dacă nu ofer acest sentiment ce scop am eu?
Nici ştiinţa şi nici orice altceva din lumea aceasta nu depăşeşte acest sentiment, acest cuvânt pentru care nu ştiu dacă va putea fi dată vreodată o definiţie exactă, sau să se spună din ce este formată...
Şi iubirea, e chiar Dumnezeu.

7 comments:

  1. TRAIM CU ADEVARAT DOAR ATUNCI CAND IUBIM , IN REST NE PREFACEM CA TRAIM !
    SA TRAIESTI CU ADEVARAT .......... MEREU ! :)

    ReplyDelete
  2. heeei bunaaa cee faaaccciii am reeveeennniiiit siiii eeeuuu te astept si pe la mine :))cand ai timp :P

    ReplyDelete
  3. Mi-a placut foarte tare postarea,
    sa ai o saptamana minunata.

    ReplyDelete
  4. daca nu ajungi in cer ? pai in alta parte nu ai unde ? in pamant ...toti ajungem acolo dar daca te referi la iad..sa sti ca nu cred...se sapa de atatia ani in paamnt pentru diferite constructii si daca chiar exista Acel CEVA in pamant..pai atunci cred ca trb sa il descoperim de mult iadul ....dupa pamant ? nu ai unde sa te duci mai jos de pamant fiindca este universul ...cerul cat vezi cu ochii deci tot in cer se ajuge..

    ReplyDelete
  5. Dragostrea uneori o urmarim si pe drum ajungem sa ne amagim. Nu stiu daca iubirea o pot transpune intr-o perspectiva monoteista, dar la nivel spiritual o pot incadra undeva in viata ca o necesitate, un scop de a inainta printre valurile de griji si teluri in viata.
    Iubirea nu sta intr-un Dunmezeu, ci intr-ul suflet flamand dupa sentimente si trairi, mereu fara pic de limite.
    E opinia mea, dar cine stie ce este?

    ReplyDelete
  6. Iubirea este singurul lucru care ne ajuta sa ne mentinem pe o linie de plutire si ne da intotdeauna speranta de a merge mai departe indiferent de greutati:)

    ReplyDelete