Versetul zilei

Sunday, March 10, 2013

Mulţumesc pentru că sunt sănătos!

De multe ori trecem prin viaţă fără să acordăm prea multă importanţă lucrurilor cu care ne întâlnim zilnic. Să fii sănătos, să ai ce mânca, ce bea, cu ce te îmbrăca ni se pare un lucru normal de care nu putem duce lipsă, şi ne înşelăm.
Sunt atâţia oameni care îşi petrec majoritatea zilelor prin spitale, oameni care nu se pot ridica din pat, oameni cu handicap care nu pot auzi, vedea,vorbi, umbla, sau nu au mâini...
Sunt mulţi care mor de foame, care încă se luptă cu faptul că nu au unde sta, sunt atâţia copii care nu ştiu ce înseamnă o mamă, un tată...

Şi totuşi, de câte ori ne-am oprit să spunem un simplu:
 "Doamne, îţi mulţumesc pentru că sunt sănătos, pentru că am de mâncare, pentru că am cu ce să mă îmbrac, şi un loc în care să dorm!"?
Ne-am obişnuit să trăim confortabil şi chiar să râdem de cei necăjiţi, de cei care nu sunt la fel de inteligenţi sau de bogaţi, de cei care au un handicap sau pur şi simplu nu sunt ca noi. 
Şi de ce?
Puteam să fiu eu , puteai să fii tu în locul lor. Puteam să fim noi cei care nu nu au puterea de a se ridica din pat dimineaţa, te-ai gândit la asta? 
Ar fi schimbat acest fapt ceva? 
Sigur, ar fi schimbat multe, pentru că atunci ne-am da seama cât de mult valorează toate acestea şi cât de mult luptă unii oameni pentru aceste lucruri şi nu le au!

Nu, a fi sănătos şi a avea tot ce îţi trebuie nu e ceva normal, e un efort pe care Dumnezeu îl face pentru tine, mulţumeşte-i!

6 comments:

  1. Cat de frumos ai spus :x Ai perfecta dreptate.
    In fuga noastra de a observa lucrurile care ne lipsesc, nu le valorificam pe cele pe care le avem :)

    ReplyDelete
  2. Nu-I multumim lui Dumnezeu suficient pt atatatea binecuvantari!
    Eu de curand chiar am avut probleme destul de serioase de sanatate, a fost greu. Multumesc lui Dumnezeu imi revin pas cu pas, dar atunci am realizat ce binecuvantati suntem si ce putin multumim.

    ReplyDelete
  3. Foarte adevarat,cel mai important este sa fi sanatos...mi-a placut foarte mult articolul. :)

    ReplyDelete
  4. Cand ma uit la viata mea (ceea ce am lasat in urma) inteleg un singur lucru: exista o cale de iesire din orice situatie dificila. Acolo unde oamenii sunt lipsiti de putere, exista loc pentru puterea nelimitata a lui Dumnezeu. Doar El are ceea ce altcineva nu are, doar El poate rezolva orice problema.

    Oare nu este un miracol ca viata 100% se schimba cand ajungi la Dumnezeu! Eu sunt un martor viu. Daca traiesti fiecare zi cu El, respecti Cuvantul Sau, si ai o partasie cu El, atunci viata se umple cu culorile curcubeului. Parca m-am nascut din nou. Ma inconjoara aceleasi circumstante, iar in suflet am pace si incredere, ca Dumnezeul meu nu ma va parasi!

    ReplyDelete
  5. to take things for granted ar fi expresia potrivita..

    ReplyDelete
  6. Cata dreptate ai Lavi.Viata merita pretuita,nici nu-ti dai seama ca intr-o secunda ti se poate modifica viata...o secunda...acum esti bine...apoi?

    ReplyDelete