Versetul zilei

Wednesday, June 6, 2012

De ce iubeşti?

Iubesc pentru că oamenii trăiesc prin iubire şi pentru iubire.
Iubesc pentru că fără iubire mă simt goală, la fel ca un vapor părăsit în mijlocul oceanului.
Iubesc pentru că iubirea îmi face sufletul să zâmbească!
Iubesc pentru că iubirea mă face să dansez şi să aud numai sunete umplute de armonie în jurul meu. Iubesc pentru că Dumnezeu mi-a dat această putere.
Iubesc pentru că am nevoie de iubire.
Iubesc pentru că sufletul mi-o cere mai mult ca oricând.
Iubesc pentru că viaţa întreagă nu e altceva decât iubire.
Tu de ce iubeşti?

19 comments:

  1. wow..cred ca nu puteam sa zic mai mult, sau mai bine!:)

    ReplyDelete
  2. Iubesc pentru ca iubirea ma transforma ca persoana in ceva mai bun

    ReplyDelete
  3. Iubesc pentru ca fara iubire nu pot trai!

    ReplyDelete
  4. eu iubesc fiindca nu pot trai fara iubire

    ReplyDelete
  5. Iubesc pentru ca iubirea inseamna fericire. Iubesc pentru ca Dumnezeu mi-a dat acest dar . Iubesc pentru ca nu pot trai fara iubire . Iubesc pentru ca IUBIREA INSEAMNA TOT !

    ReplyDelete
  6. iubim...pentru ca iubirea e totul:)

    ReplyDelete
  7. iubesc pentru că la rândul meu sunt iubită..pentru că ştiu cât de minunat este acest sentiment şi îmi doresc ca şi alte persoane din jurul meu să-l simtă...:)

    ReplyDelete
  8. Iubesc pentru este singurul lucru care ma face sa respir.
    Iubim pentru ca iubirea spune totul..

    ReplyDelete
  9. Iubesc pentru ca fara de iubire viata ar fi lipsita de culoare, iubesc pentru ca Dumnezeu a cerut asta: sa ne iubim unii pe altii.

    ReplyDelete
  10. Cel mai bun raspuns al meu ... Iubesc pentru că Dumnezeu mi-a dat această putere.

    ReplyDelete
  11. Iubesc pentru ca altfel sufletul nu mi s-ar ridica niciodata de la pamant,intr-un zbor dulce si fermecator spre etern!

    ReplyDelete
  12. frumos , iubesc caci fara iubire nu mai exista curcubeu, fara iubire in lumea totul ar fi pustiu. Iubesc pentru ca iubirea e magica si este forta cea mai puternica din Univers si vine de la Dumnezeu.

    ReplyDelete
  13. Iubesc pentru ca asta este singura evadare dintr-o lume materiala si rea. Fara iubire am fi toti niste roboti si dezumanizarea ar fi in floare.

    ReplyDelete
  14. Pentru ca asa ne aratam afectiunea pt anumite persoane

    ReplyDelete
  15. ...pentru ca nu se poate fara...

    ReplyDelete
  16. Sa iti raspund si eu...
    Iubesc pentru a invata iubirea...

    ReplyDelete
  17. Pentru ca nu am de ales
    Viata mea e conditionata de iubire
    Iubire "neconditionata" nu exista. Decat aceea a lui Dumnezeu catre noi

    ReplyDelete