Versetul zilei

Wednesday, June 27, 2012

Goană după vânt...

Am ajuns la concluzia că e bine să aştepţi ca toate lucrurile să se aşeze de la sine şi să nu le grăbeşti. Dacă Dumnezeu îţi spune să aştepţi şi întârzie cu răspunsul tău, nu fi nerăbdător aşteaptă, vei vedea că nu ai decât de câştigat.
Dumnezeu lucrează într-un mod minunat, de ce oare nu ne lăsăm pe braţul Lui?

Am ajuns la concluzia că oamenii sunt vulnerabili, mai vulnerabili decât par, li se pare că sunt cineva dar ei nu sunt în stare nici măcar să-şi ţină cuvântul dat. Până la urmă ce sunt toate?
Goană după vânt...

16 comments:

  1. E nevoie doar de putina-rabdare pentru ca Cel de Sus sa le aranjeze pe toate la locul lor.Bravo.Mi-a placut postarea.Te astept si pe la mine. :*

    ReplyDelete
  2. Adevarat. Trebuie sa lasam lucrurile sa mearga de la sine , fiindca toate fac parte din cursul lin al vietii.

    ReplyDelete
  3. "Dacă Dumnezeu îţi spune să aştepţi şi întârzie cu răspunsul tău, nu fi nerăbdător aşteaptă, vei vedea că nu ai decât de câştigat."Mi-a placut partea aceasta pentru ca sunt intr-o situatie in care nu mai stiu ce sa fac si m-am saturat de asteptat....

    ReplyDelete
  4. Sunt orbiti de vise si vor prea mult! Nu accepta realitatea...
    Mai are rost oare sa asteptam...?:|

    ReplyDelete
  5. Titlul tau este si titlul unei melodii celebre:http://www.youtube.com/watch?v=9cOCcH6RV8M

    ReplyDelete
  6. Cât de bine ai spus asta!Chiar nu trebuie să grăbim lucrurile deoarece totul va ieşi pe dos.Bine spus,îmi place!

    ReplyDelete
  7. :D
    Sunt in totalitate de acord cu tine. In special in ceea ce priveste partea cu "nu sunt in stare nici macar sa-si tina cuvantul dat".
    Did I mention I love everythng about this blog?

    ReplyDelete
  8. Ai mare dreptate...Foarte tare articolul!

    ReplyDelete
  9. ...doar oamenii si vantul au rascruci.

    ReplyDelete
  10. Rabdarea e foarte importanta ...

    ReplyDelete
  11. Grabindu-ne nu punem lucrurile la punct,doar ne aruncam in confuzie.

    ReplyDelete
  12. Imi place titlul foarte tare.Si piesa la fel>:)

    ReplyDelete