Versetul zilei

Sunday, June 17, 2012

Pentru el...

Iubesc gândul că mă înconjori în fiecare zi cu dragostea ta, că mă trezeşti în felul tău enervant şi-mi şopteşti cuvinte de dor. Iubesc vocea ta caldă care îmi dă putere să sper mai departe în visul nostru, în ceea ce sunt. Iubesc tachinările tale ce mă scot din sărite şi surâsul tău copilăresc ce mă face să îmi dau seamă că încă suntem copii. Iubesc "cearta" ta de om mare care crede că le ştie pe toate şi că nu ratează niciodată. Iubesc siguranţa pe care mi-o oferi atunci când eşti lângă mine.Iubesc nopţile târzii de vară petrecute în faţa unor animaţii cu râsete şi nervi. Iubesc momentele noastre de cânt şi armonie. Iubesc tot ce eşti tu şi tot ce simt atunci când eşti lângă mine. ( pentru el )

P.S. Îi mulţumesc lui Dumnezeu pentru că te-a adus în viaţa mea şi sper să nu te lase să pleci niciodată. Sunt egoistă nu?

19 comments:

  1. atat de frumos ,cand iubesti cu adevarat da esti egoist si nu vrei sa imparti persoana iubita nici macar cu soarele ce-l atinge !

    ReplyDelete
  2. Nu,nu cred ca e vorba de egoism.E momentul acela cand esti cu adevarat fericit pentru ca cineva te face fericit si nu vrei sa-i mai dai drumul niciodata.E superb sentimentul.Cel putin,asa am auzit!

    ReplyDelete
  3. Ce frumos!
    Dragostea voastră să crească în dragostea Cerului!

    ReplyDelete
  4. Ma regasesc atat de mult in tot ce ai scris si nu esti egosita deloc pentru ca si eu imi doresc la fel. :D foarte frumos. :x

    ReplyDelete
  5. E cumva o declaratie de dragsote? Ce frumos din partea ta sa-ti exprimi public sentimentele pentru persoana pe care o iubesti. Eu nu as avea curajul acesta,dar daca o iubesti cu adevarat...atunci da.

    ReplyDelete
  6. Nu,nu este egoista.Iti doresc tot binele din lume si sa fi fericita mereu.

    ReplyDelete
  7. Foarte frumos!..
    Nu esti egoista deloc!
    Iubirea e asa frumoasa>:D<!.

    ReplyDelete
  8. copil frumos si inocent ce esti ! :)

    ReplyDelete
  9. Cred ca este mai bine sa fi egoista decat sa-i dai drumul unei asemenea fericiri.Ma bucur pentru tine.Pupici.

    ReplyDelete
  10. cat de frumos...
    Nu esti egoista,ba din contra absoarbe tot ce poti din acea persoana.

    ReplyDelete
  11. IUBESTE CA POTI IUBI !
    ‎" Te iubesc pentru că mă iubeşti: acesta e un schimb, dar nu e iubire. Te iubesc pentru că te iubesc, şi nimic mai mult; te iubesc numai pentru că te iubesc: aci începe iubirea. Îţi mulţumesc din suflet că te iubesc: acesta e cântecul iubirii."-- Liviu Rebreanu

    ReplyDelete
  12. Minunat :) Ce frumoasa este iubirea :x Si atunci cand scrii acorzi o nota de iubire .

    Ma bucur ca ai cunoscut iubirea adevarata !

    ReplyDelete
  13. Ce frumos!E minunat să iubeşti!

    ReplyDelete
  14. iubirea adevarata- cel mai pur sentiment cunoscut de omenire ...

    Daca iubesti, iubeste cu toata inima!

    ReplyDelete
  15. De la El,Dumnezeu, sa fie intotdeauna dragostea ta pentru el ai a lui pentru tine!

    ReplyDelete