Versetul zilei

Monday, April 28, 2014

20.

 Sursă imagine: internet

Privesc în urmă şi văd o copilă inocentă , fără griji, o văd cum îşi numără aniversările şi aşteatpă cu nerăbdarea să le sărbătorească, se bucură când mai împlineşte un an...
Privesc acum, văd o tânără pe cale să devină femeie, văd o tânără care ar vrea să oprească timpul în loc, încă un an s-a scurs...

Nu regret decât lucrurile prin care am rănit oameni şi cele prin care m-am rănit pe mine.  Nu regret decât timpul pe care l-am irosit neacordându-l celorlalţi, nu regret decât momentele în care am fost tristă, nu regret decât că timpul trece şi mă schimbă, nu regret decât că nu mai sunt copil, nu regret decât anii care se scurg din viaţa mea, simt că îmbătrânesc.

20. Opresc timpul aici măcar pentru o zi...şi îmi propun ca de acum în colo să fac ce simt.

23 comments:

  1. La multi ani! Multa fericire si sanatate iti doresc!

    ReplyDelete
  2. Este o varsta atat de frumoasa...multi ani sa simti dragostea Lui Dumnezeu in viata ta si multi ani sa dainuiasca acest bulgare care aduce lumina celor care trece pe aici. Nu regreta, ci bucura-te pentru ca acum poti gandi, simti si actiona altfel decat atunci cand erai doar copil.
    Si nu uita: Destinul tau e vesnic!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, sper sa fie asa.
      Da asa este...dar era mai frumos atunci cand eram copil.

      Multumesc ca mi-ai amintit :)

      Delete
  3. La multi ani! Drum drept si lin in calea ta,cararile sa-ti fie luminoase,inmiresmate cu lungi popasuri de iubire!

    ReplyDelete
  4. La multi ani!
    Dumnezeu a vrut ca frumusetea sufletului tau sa fie exprimata si in trupul fizic.
    Un pescar de oameni pe care numai vazandu-l oamenii il vor urma! :)
    Dumnezeu are numai suflete minunate si angelice in cerurile Sale, lauda Lui pt asta!
    Sa-ti fie mereu alaturi!

    ReplyDelete
  5. Sa ne traiesti ca la 20 de ani fara griji si fara bani :D (glumesc si cu bani ;)))
    Si eu simt ca imbatranesc cand ma gandesc ca anul asta am sa fac 22 de ani ,nici nu vreau sa ma gandesc dar asta este viata merge inainte nu avem ce face.Ai dreptate fara regrete.La multi ani si aici! >:D<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, deocamdata merg pe fara :)).
      Multi inainte!

      Multumesc >:D< eh, lasa ca nu suntem chiar asa batrane.

      Delete
  6. Iartă-mă că îți scriu cu întârziere...
    La mulți ani! Să fii fericită și să ai parte de cât mai multe răsărituri (și sufletești!)! :)

    ReplyDelete
  7. Acum 10 ani, in martie, traiam si eu, ca tine, prima schimbare remarcabila de prefix :) Dar si acum, tot la fel de tanara ma simt, cel putin in suflet, desi am trecut prin multe...
    Sa ai parte de multi ani binecuvantati alaturi de Domnul tau! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inca suntem tinere, doar ca trece timpul si inaintam in varsta si ni se pare ca imbatranim...

      Multumesc, asa sa fie!

      Delete
  8. La mulți ani binecuvântați!
    Dumnezeu să te ajute dă devii femeia care trăiește diferit, care trăiește frumos, care trăiește în dependență de Dumnezeul ei!
    Abia așteptam să citesc cele 20 de motive! :D

    ReplyDelete
  9. La multi ani!! (cam tarziu :-/ ... sorry!)

    ReplyDelete
  10. Si eu imi doream sa vina cat mai repede ziua mea cand eram mica. Acum as face orice sa impiedic ziua aia.

    ReplyDelete