Versetul zilei

Saturday, April 19, 2014

Hristos a înviat!

 Sursă imagine: sindicatulnostru.ro

Hristos a înviat!
 Vă doresc şi eu sărbători pline de bucurie, pace şi speranţă în suflet. Vă doresc să vă amintiţi în aceste zile şi nu numai de dragostea pe care Dumnezeu a arătat-o pentru noi trimiţându-L pe Iisus să moară pe cruce pentru păcatele noastre, dar El, a înviat!
Vă doresc să vă deschideţi inimile şi să lăsaţi dragostea şi pacea Lui să vă cuprindă.

Vă las o melodie care mie mi-a plăcut mult , poate vă place şi vouă.

18 comments:

  1. Adevarat a inviat! :)
    Sarbatori fericite! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! Sper ca sarbatorile tale au fost frumoasa! :)

      Delete
  2. ADEVĂRAT A ÎNVIAT!
    Iubire, fericire, pace și lumină în suflet și răbdare! Pupici!

    ReplyDelete
  3. Sper ca ai avut niste sarbatori la fel de frumoase precum meriti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, au fost frumoase, :D sper ca si alte tale au fost la fel!

      Delete
  4. Multumesc mult pentru urari si mai ales pentru melodie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu placere, sa inteleg ca ti-a placut melodia?

      Delete
    2. Foarte mult, am de gand sa o cant si eu in Biserica... la anul probabil :)

      Delete
  5. Adevarat a inviat! Sper ca ai avut niste sarbatori de poveste, draga mea! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici chiar de poveste, dar au fost frumoase:D, sper ca si tu ai avut niste sarbatori minunate!

      Delete
  6. Adevarat a inviat!
    Cele bune tie!

    ReplyDelete
  7. Buna!
    Am inceput un nou blog. Ai dori sa ne urmarim reciproc? Numai bine si te astept pe la mine http://gandurisiintrebarisecrete.blogspot.se/

    ReplyDelete
  8. Paste fericit cu intarziere draga Lavi !
    Imi cer din nou scuze pentru ca absentez de pe un blog asa frumos , dar stii ca atunci cand am timp si starea necesara citesc tot ce e necitit!
    Voiam sa te intreb...esti cumva suparata pe mine ? Caci nu te-am mai vazut pe la mine deloc si n-as vrea ca o persoana asa draga cu-mi esti tu sa fie suparata . Imi dau seama ca nu prea ai timp pentru ca si aici scrii mai rar ... dar vreau doar sa ma asigur .
    Daca te-am suparat sau dezamagit , te rog sa ma ierti :( .

    ReplyDelete