Versetul zilei

Saturday, April 12, 2014

Tabloul

 Sursă imagine: cristinascutariu.blogspot.com

Am întâlnit o străină, mergea pe drum, era tânără şi părea plină de viaţă dar la fiecare piedică ce-i apărea în cale se împiedica, cădea şi se ridica.Câteodată rămânea neclintită acolo jos, de ziceai că s-a dus. Am urmărit-o cu atenţie, avea lacrimi în ochi, dar în inima ei se vedea speranţa. Mi-am dat seama de asta imediat, pentru că ea plângea să îşi verse amarul, plângea pentru că se simţea la capătul puterilor dar avea credinţă că nu e singură, că viaţa nu are doar greutăţi pentru ea. Am văzut ceva ciudat apoi, a venit un om, era îmbrăcat în alb i-a întins o mână, şi mâna Lui atât de uşor a ridicat-o. Din senin grijile ei au dispărut şi drumul pe care mergea s-a umplut de flori. Am întrebat-o ce s-a întâmplat şi cine e străinul.
Mi-a răspuns fericită, că străinul era Tatăl ei şi oriunde era şi oricând rămânea blocată pe undeva venea şi o prindea de mână şi mergea cu ea, sau o lua în braţe. Am întrebat-o de ce nu vine străinul să aibă grijă de ea tot timpul, să nu-i permită să cadă, să se lovească, să o doară sufletul, atunci ea mi-a zis că Tatăl ei nu o lasă niciodată singură, doar că îi dă voie să experimenteze, să vadă lumea, El îi spune ce e bine şi ce e rău dar îi dă ei să aleagă şi atunci când e slăbită şi nu mai poate El e acolo gata să îi vină în ajutor. 
M-am depărtat de ea, m-am întristat şi am părăsit încăperea.

Pe un perete era un tablou mic, cu o fată îmbrăcată într-o rochie lungă şi cu pălărie pe cap, era singură, mergea pe un drum, iar eu cumva, am intrat şi am plecat din lumea ei.

15 comments:

  1. Foarte frumoasa povestioara, as vrea si eu sa fiu mereu alaturi de Tatal si sa nu ma lase in momentele celea grele :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu cred ca El este mereu alaturi de tine si nu te lasa in momentele grele.

      Delete
  2. Simt ca ai privit un om toata viata lui in acel tablou!
    Te-am tucat!

    ReplyDelete
  3. Mi-am facut blogul privat in urma unor probleme, sa imi dai te rog adresa de mail cu care te loghezi la contul de google sa te trec la cititori.^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vazut ca ai doua bloguri sterse..mai scrii, sau? Nu stiu unde sa iti las adresa mea...

      Delete
  4. Povesteşti aşa de frumos, că am simţit fiecare împiedicare a fetei şi fiecare mână întinsă a Lui :)

    ReplyDelete
  5. Parca m-ai descris pe mine si relatia pe care am avut-o cu tatal meu, care nu mai este, dar si relatia pe care o am cu Dumnezeu :)

    ReplyDelete