Versetul zilei

Tuesday, August 7, 2018

Oameni cu povești - Flavius -7

În luna octombrie 2017 a luat naștere proiectul: ”Oameni cu povești.” 
De ce? 
Pentru că peste tot în jurul nostru sunt oameni, ca și noi. Oameni cu dureri, oameni cu bucurii, cu bune și cu rele. Spre acești oameni aș dori să privim. 
Aici nu puteți găsi decât o mică parte din povestea lor.

A se citi numai cu inima deschisă.


Bună, spune-mi ceva despre tine, care este povestea ta?
Mă numesc Flavius și am 21 de ani. M-am născut în orașul Timișoara. O mare parte din copilărie am petrecut-o aici.
Am studiat asistența medicală iar curând urmează să lucrez în domeniu. Cred că Dumnezeu mă cheamă să îi slujesc în locul în care m-a așezat, însă consider că în viitor vor apărea și ocazii de a sluji peste hotar.

Îmi place să mă împlic mult în biserică, ceea ce și fac. Cânt în orchestra bisericii la violoncel iar pe lângă aceasta caut să fiu de ajutor în orice domeniu mi se cere sau este nevoie de mine.
Ador momentele de rugăciune, acolo simt că pot să mă descarc înaintea lui Dumnezeu. Am crescut de mic copil în biserică, fiind obișnuit cu cântarea, rugăciunea dar și cu mediul creștin.
Sunt o persoană pozitivă,voioasă și ador să călătoresc, este jobul meu preferat! 😊

În viața primim multe lecții, care ar fi cea mai prețioasă lecție pe care consideri că ai primit-o?
Pot spune că lecția cea mai prețioasă pe care am primit-o este ascultarea.În urma ascultării vine și supunerea, iar în urma supunerii vine binecuvântarea. Fie că vorbim despre binecuvântarea oamenilor sau a lui Dumnezeu.

Spune-mi care este visul tău? Ce ți-ai dori să faci cu viața ta?
Visul meu este să devin un asistent medical de excepție. Un bun samaritean.Un om care știe să pună un leac vindecător pe trupul și pe inima oamenilor. Aceasta este chemarea mea.

Dacă ar fi să alegi o amintire memorabilă din viața ta, una la care te-ai tot reîntoarce, care ar fi aceea?
Poate pe unii oameni îi va surprinde răspunsul meu, dar cea mai memorabilă experiență a mea este de ordin spiritual, și anume acea zi în care Dumnezeu m-a botezat cu Duhul lui cel Sfânt. Este cel mai  frumos lucru pe care l-am  experimentat și pe care nu îl voi uita niciodată. Dar trăiesc cu perspectiva că vor urma și altele mai mari și mai frumoase.

P.S. Acest proiect se desfășoară sub formă de interviu. Întrebările rămân mereu aceleași. Oricine este bine venit să participe. Pentru înscriere nu trebuie decât să lași un email cu dorința ta pe laviniahumeniuc@gmail.com și vom discuta detalii.

No comments:

Post a Comment