Versetul zilei

Thursday, August 2, 2018

Și când te-ai săturat, mai rabdă puțin.

Poate că astăzi pare imposibil să mergi prin credință, să crezi că în curând o minune se va întâmpla și pentru tine. Eu te cred. Și mie îmi pare imposibil. 
Poate că astăzi rugăciunile tale sunt aceleași rugăciuni pe care le-ai făcut și ieri, și alaltăieri. Poate că deja ai zile, săptămâni, luni, ani de când te rogi pentru exact aceleași lucruri. Și poate că te-ai săturat să aștepți. Eu te cred. Și eu m-am săturat.
Poate că astăzi te-ai încăpățânat să ții cu toată forța de ultima ta fărâmă de nădejde și te-ai gândit că de data aceasta va fi bine, rezolvarea va veni. Însă apoi gândurile ți s-au întunecat iarăși și ai făcut din nou cunoștință cu vocea îndoielii care ți-a șoptit răspicat: Așa ai zis și data trecută, uite unde te-a dus, tot aici. Aproape că ai putut să auzi sunetul râsului ei în urechile tale. 

Și totuși, Dumnezeul nostru este la fel de plin de promisiuni astăzi, pe cât era și ieri. El nu s-a schimbat. În ciuda timpului ce s-a așternut, în ciuda bătăliei în care te afli, în ciuda rugăciunilor ce par fără răspuns, Dumnezeu continuă să fie. Ceea ce El a promis nu va ezita să împlinească, la timpul potrivit.

Dumnezeu rămâne credincios față de tine. Amintește-ți că El este Dumnezeul imposibilului. El face din imposibil, posibil. Toate ascultă de comanda Lui. La glasul Lui marea și vântul se supun iar pământul se cutremură. Amintește-ți că El este Dumnezeul minunilor. Da, nouă ne pare imposibil și cine nu zice că nu este imposibil pentru noi? Dar El poate. Nu este ceva ce El să nu poată. 

Dumnezeu rămâne statornic față de tine. El te-a așteptat de atâtea ori, de data aceasta așteaptă-L și tu. Da, e adevărat au trecut ani, luni, săptămâni, zile, ore. Dar crede-L pe cuvânt când îți spune că te aude și că este la lucru. Poate că durează mai mult decât ai fi vrut tu sau mai mult decât ai fost dispus să aștepți, însă El știe ce face. Ai încredere. Și când te-ai săturat, mai rabdă puțin.

Poate că acea zi nu e astăzi, poate că acea zi nu e mâine, dar există o zi. Există o zi în care izbăvirea este scrisă în dreptul tău. O zi a bucuriei, o zi a păcii, o zi în care Dumnezeu va face ceva nou pentru tine și îți va răspunde la fiecare rugăciune în parte. (Și nu, nu mă refer la ziua din ceruri, ci mă refer la o zi aici jos.)

”În adevăr, făgăduințele lui Dumnezeu, oricâte ar fi ele, toate în El sunt da; de aceea și Amin, pe care-l spunem noi, prin El, este spre slava lui Dumnezeu.” 2 Corinteni 1:20

P.S. Ceea ce am scris este valabil numai dacă te rogi conform voii lui Dumnezeu.

Sursă imagine: Deviantart.com

No comments:

Post a Comment