Versetul zilei

Friday, July 27, 2018

Nici o stea nu se zărește

Este noapte. Îmi ridic privirea și mă uit pe fereastră. O eclipsă de lună. Cum reușește luna să fie atât de spectaculoasă de fiecare dată când apare? Chiar și când o vezi pe un sfert, ea tot frumoasă e. De parcă ar fi mereu pregătită pentru a străluci.
Mi-aș dori să fiu și eu ca ea. Să fiu în stare să strălucesc de fiecare dată, însă nu reușesc. Cad. Mă frământ. Mă îngrijorez. Plâng. Obosesc. Mă pierd. Uneori am nevoie de pauze. Dar cine poate lua o pauză de la viață?

Privesc luna. Astăzi cerul este înnorat. Nici o stea nu se zărește. Totuși, ceva acolo strălucește cu putere. Mă uit cu atenție. Îmi doresc să strălucească pentru mine. Îmi doresc să aud vocea lui Dumnezeu venind din cer în ecouri înspre mine spunându-mi: sunt aici pentru tine. Dar afară e liniște. Pe stradă nu e nimeni la această ori și nici măcar un sunet slab nu e scos. 

Oftez. Aș fi vrut ca astăzi să fiu învingătoare. Aș fi vrut...dar nu am fost. Mă gândesc că Dumnezeu e atât de minunat. Întreaga natură i se supune. Mă gândesc la planeta Pământ, ce mici suntem în comparție cu tot ceea ce se află în Univers. Îmi aduc aminte că Dumnezeul acestui Univers se gândește la mine și îmi știe fiecare tresărire. 

A gândit în cele mai mici detalii, totul. Eu nu pot înțelege Universul. Și dacă mintea mea e prea mică ca să priceapă Universul, cum oare aș putea să îl înțeleg pe Cel ce l-a creat?

Îmi dau seama acum că Dumnezeu e în controlul vieții mele, cunoaște toate detaliile și știe ce face. Și totuși, parcă mi-aș dori să se grăbească cu rezolvarea la tot ceea ce îi cer.

Dacă ești treaz acum, dacă nu poți dormi datorită tuturor problemelor care se țin ca scaiul de tine, lasă-mă să îți amintesc că Dumnezeu e în control. Poate că nu-i auzi vocea și nu-L simți lângă tine, dar El cunoaște tot ceea ce se întâmplă în viața ta, și nu va întârzia. Poate că timpul tău nu e și timpul Lui, și îți este greu să aștepți, dar și când va lucra, ce minunat va fi!

Ai încredere în Dumnezeul care a creat Universul în cele mai mici detalii, El chiar știe ce face. Și dacă acum tace în dreptul tău, cu siguranță asta face parte din planul Lui minunat pentru tine.

Sursă imagine: Pinterest

No comments:

Post a Comment