Versetul zilei

Saturday, April 16, 2011

Cand esti trist mai pierzi o clipa!

Se pare ca planurile mele se tot schimba...Luna aceasta am tot vazut oameni tristi, chiar si pe mine m-am vazut acolo jos la limita, si am crezut ca nu o sa ma mai pot ridica. Nu-mi place ce vad! Se zice ca primavara natura renaste la viata, ceea ce ar trebui sa ne transmita o energie pozitiva cred eu. De ce suntem asa de tristi? De ce lasam tristetea sa ne intre in inima si sa castige tot terenul alungand fericirea? Oare Dumnezeu ce zice cand ne vede asa? Avem viata, respiram, putem vedea un rasarit de soare, putem mirosi florile, putem zambi, puteam iubi, putem simti... Nu suntem perfecti, avem o viata in balanta cu bune si rele.Daca totul ar fi roz nu am mai sti  sa fim langa cei ce sufera, nu am mai sti  ce inseamna sa fii fericit, pentru ca ar deveni ceva obisnuit sa fii fericit nu? Noi trebuie sa luptam , trebuie sa ne regasim  pe noi insine, sa ne gandim cum am vrea noi sa fim si sa luptam cu tot ce avem, pentru a ajunge acolo.Perfectiune nu exista, viata fericita nu exista! 
Viata este ca o calatorie, se poate sa mai pierdem anumite persoane pe parcursul ei, sau sa mai castigam; se poate sa plangem dar si sa radem, insa  important este sa ajungem la destinatie; adica in cer, caci acolo ne-a promis Dumnezeu ca ne va pregati un loc.Va rog, in aceasta primvara lasati magia iubirii, si a zambetelor sa va cuprinda inimile, cu aceasta varsta, cu aceasta zi, cu acest an, nu va veti mai intalni niciodata...
Timpul trece, ne rapeste clipele si ne lasa in schimb amintirea, unei zile de ieri, unei zile de azi, insa  noi trebuie sa stim sa pretuim, trebuie sa iubim, sa zambim, sa fim noi insine in tot, si sa luptam! 
P.S. Cand esti trist mai pierzi o clipa!

20 comments:

  1. multumesc frumos... am sa sterg postarea sa nu vada articolul meu ultrapesimist

    ReplyDelete
  2. foarte frumoasa descriere .ai dreptate

    ReplyDelete
  3. cat de frumos ai zis...si cat de adevarat. Uneori nu putem vedea soarele din cauza norilor...:(

    ReplyDelete
  4. dupa ce am citit postarea aceasta , am realizat cu adevarat ca viata e scurta si nu merita sa fim tristi :) eu spun ca viata e superba cu bune si rele , cum este ea !

    ReplyDelete
  5. Lavinia ,ce frumos ai scris"Cand esti trist mai pierzi o clipa!".Minunat.

    ReplyDelete
  6. Pe mine m-ai convins!:] Felicitari! Se vede ca ai pus suflet!:]

    Tu ai intrebat ce zice Dumnezeu cand ne vede asa de tristi... Dar oare ce zice Dumnezeu cand [unii dintre noi] suntem atat de fericiti incat uitam de El?

    ReplyDelete
  7. ganduri.aruncate.pe.net. sa stii ca si eu fac uneori asa:(

    ReplyDelete
  8. Viata este ca o calatorie...
    Foarte frumos Lavinia, Felicitari!

    ReplyDelete
  9. cand esti trist cred ca pierzi mai mult decat o clipa..

    foarte frumos si foarte adevart....

    ReplyDelete
  10. Optimista postarea...
    Parca iti da forta sa lupti in continuare...
    Foarte frumos!

    ReplyDelete
  11. da, multe clipe am pierdut...dar nu vom ramane aici, ne vom ridica prin puterea Domnului care ne-a promis un viitor atat de diferit si frumos, desi de multe ori nu vedem decat limitele noastre.
    "Bucurati-va in Domnul!"

    ReplyDelete
  12. Clipele le pierzi oricum...dar dc sa le pierzi fiind trist?...e interesanta postarea ta, doar ca uneori e greu...

    ReplyDelete
  13. Timpul trece prin noi fara preget si de cele mai multe ori il risipim...
    Bine ai zis:
    P.S. Cand esti trist mai pierzi o clipa!
    Cu sincere imbratisari, Elena!

    ReplyDelete
  14. cu fiecare clipa pierduta, ne pierdem o picatiura din viata. ne spulberam sperante si ne indepartam de vise.

    ReplyDelete
  15. Multumesc Lavinia:) Paste fericit iti doresc si eu tie:X>:D<>:D<

    ReplyDelete
  16. Multumesc mult!:*:* Un Paste fericit si tie!>:D<

    ReplyDelete
  17. tot ce exista esti tu iar tot ce e in jurul tau e doar creatia ta . cand iti iei ursuletu de plush in brate simti iubire dar e propria ta iubire pe care i-ai oferito. trimite iubire ca un soare in jurul tau si iti vei schimba planeta :) . e un joc maret greu de inteles . fiecare are lumea lui , altfel cum iti explici ca unii pot fi fericiti intr-o pestera pe cand altii ar murii de plictiseala? ofera iubire fara sa astepti nimic in schimb .. stiu ca ai orgoliu si nu prea accepti sfaturile altora :))

    ReplyDelete
  18. Intradevar timpul trece oricum, doar ca atunci cand suntem fericiti acele clipe raman o amintire.
    Foarte frumos, imi place mult. >:D<

    ReplyDelete