Versetul zilei

Tuesday, April 5, 2011

Timpul si viata...

De multe ori viata e un cosmar care te ingrozeste pana ajungi sa pierzi tot.
E un cosmar urat din care ai vrea  sa te trezesti si nu poti, e  ceva ce nu-ti da pace si te chinuie...sau e o realitate? 

Pierdem clipele, apoi ne pare rau ca n-am pretuit timpul, pierdem persoane dragi apoi ne pare rau ca nu am stiut sa le pretuim indeajuns si sa le aratam cat de mult inseamna pentru noi...
Pierdem momente frumoase , zile insorite in care stam suparati si uitam ce valoare are un zambet... 

Ce se intampla cu generatia aceasta, o fi venita din spatiu? Poate suntem de pe Marte si de aia nu stim sa fim cum trebuie sa fim...De ce oare facem lucrurile exact pe dos iar apoi ne plangem ca le-am pierdut?

14 comments:

  1. Pentru ca asa suntem noi oamenii,nu ne dam seama de lucrurile frumoase si de cei ce sunt langa noi,abia dupa ce ii pierdem realizam ca nu am stiut sa ne bucuram de niste clipe frumoase si de persoanle dragi care ne-au fost alaturi.

    O seara faina sa ai >:D<

    ReplyDelete
  2. Nu stiu daca am facut lucrurile pe dos... dar am pierdut... am pierdut clipe frumoase... si oricat de mult mi-as dori sa le retraiesc... pare ca ma indepartez de ele din ce in ce mai mult....

    ReplyDelete
  3. Da,asa e numai cand pierdem pe cineva drag ne dam seama ce am pierdut.Frumoase ganduri

    ReplyDelete
  4. daca alea sunt gandurile tale pai atunci..sunt minunate:))):-"

    ReplyDelete
  5. Buna! Imi place mult blogul tau! Il recomand si prietenilor mei ! Daca te intereseaza link-exchange sau un schimb de banner cu blogul www.sanatatesiviata.blogspot.com te rog sa-mi lasi un comentariu cu blogul tau! Multumesc ! Sa ai o seara faina in continuare!

    ReplyDelete
  6. realitatea e doar o problema de perceptie...

    ReplyDelete
  7. nu am inteles ce ai vrut sa spui cu "tu bloguri ai" :|..daca te referi la cate bloguri am ..pai iti spun ca am doar 1 dar ii schimb numele :Psi designu :D

    ReplyDelete
  8. pentru ca acolo unde o sa ajungi vei avea doar fericita asa ca sufera si numai comenta =)) te :X

    ReplyDelete
  9. Cred ca majoritatea dintre noi, stim cum trebuie sa fim, dar ignoram acest lucru...
    In sine, viata este o realitate si suntem creati pentru a o trai draga Lavi!

    ReplyDelete
  10. am doar 1 :))si ii schimb doar numele :))sau

    ReplyDelete
  11. continuarea comentariului:))

    sau design etc:D

    ReplyDelete
  12. ...si totusi in deznadejdea noastra bunatatea Lui Dumnezeu ne arata ca speranta moare ultima.
    asa ca imi schimb votul: da, este speranta, problema e la nivelul gabdirii noastre si la cat de schimbatori suntem :(

    ReplyDelete
  13. Pentru ca asa e omul de cand lumea...
    Pentru ca asa e contruit omul...
    Pentru ca toti gresim,si toti regretam!

    ReplyDelete