Versetul zilei

Wednesday, April 6, 2011

Scrisoare catre Tine!

                                                              Draga Dumnezeu,

Astazi nu vreau decat sa iti spun ca imi pare ca n-am stiut sa pretuiesc ceea ce Tu mi-ai dat.Imi pare ca am lasat clipele sa treaca si am numarat stelele nestiind ca intr-o zi toate vor fi o amintire.Imi pare rau ca nu am apreciat destul persoanele de langa mine si ca nu le-am spus in fiecare zi  cat de mult valoreaza pentru mine.Imi pare rau ca uitandu-ma la cer nu ti-am multumit pentru soarele ce imi face ziua mai buna.
Dar astazi Doamne, nu mai e timp pentru regrete, si stiu ca Tu m-ai iertat, si mi-ai sters fiecare lacrima, luandu-ma in bratul Tau.Astazi Doamne, vreau sa iti multumesc pentru fiecare persoana din viata mea, pentru fiecare raza de soare, pentru fiecare copil de pe strada ce mi-a zambit frumos si m-a indulcit prin gingasia lui.Iti multumesc pentru fiecare zambet, pentru fiecare lacrima..Astazi iti mulumesc pentru suferinta prin care ma treci si vreau sa o accept stiind ca Tu ai un plan cu mine, si ca tot raul este spre binele meu.
                                                                                                                     Cu drag, copilul Tau.
Astazi tu vrei sa ii scrii o scrisoare?

10 comments:

  1. As vrea sa ii scriu si eu o scrisoare,dar nu stiu ce sa ii zic in ea,poate ca am sa imi cer si eu iertare pentru unele lucruri pe care le-am facut,poate ca am sa ii multumesc pentru toate lucrurile bune care mi s-au intamplat.

    Foarte frumoasa scrisoarea ta!Multe imbratisari din partea mea!

    ReplyDelete
  2. Lavinia,intradevar de multe ori nu pretuim ceea ce ne da si uitam sa multumin.Dar Domnul e asa de bun si cu cat drag ne iubeste.Vb in dreptul meu,Doamne iartama si vreau sa iti multumesc ca atunci cand a fost nevoie sa imi stergi lacrimile de pe obraz ai fost linga mine nai lipsit nici o clipa cand te-am chemat.Doamne iti multumesc!Lavinia sa nu incetezi niciodata a scrie,Domnul sa iti dea putere curaj sa scri.Cred ca multi cititori gasesc in ceea ce scri cate un gand ptr sufletul lor.Fi binecuvantat de Domnul Isus amin!

    ReplyDelete
  3. Te-am adaugat in blogroll! http://sanatatesiviata.blogspot.com/ Multumesc pentru sichimb de adrese ! Sa ai o zi binecuvantata! Astept sa ma adaugi si tu!

    ReplyDelete
  4. ce diferenta intre ce ii scrii tu si ce i-am scris eu...

    ReplyDelete
  5. Dream te imbratisez si eu >:D<
    Elida, multumesc, sunt incurajatoare cuvintele tale:)
    Onea multumesc si eu!:)
    Bianca, poate intr-o ii vei scrie si tu la fel ca si mine...

    ReplyDelete
  6. Ai citit Oscar şi tanti Roz?;;)
    Ce frumos!:D

    ReplyDelete
  7. nu am citit, am aazut o piesa de teatru in schimb, insa nu are nici o legatura cu postarea mea..
    dar ma gandesc ca si cartea trebuie sa fie la fel de frumoasa ca piesa :)

    ReplyDelete
  8. Aici să trezească interesul, vocea mea:))! : http://www.youtube.com/watch?v=CxeNdKixcG0

    Şi aici, oferită de Grapefruits, nuvela online: http://grapefruits.files.wordpress.com/2011/03/eric-emmanuel-schmitt-oscar-si-tanti-roz.pdf

    ReplyDelete
  9. esti ca un drog ... intru fara sa vreau pe site-u tau sa vad ce-ai mai postat :D

    ReplyDelete
  10. e superb scumpa :* de mult nam citit bologul dar mam intor ,deacum promit ca te urmaresc zilnik :*

    ReplyDelete