Versetul zilei

Thursday, April 28, 2011

De ziua mea!

De ziua mea, eu sunt aici, caci Tu , Doamne ai vrut asa, ca in calendarul vietii mele, inca o fila sa se mai dea!
Am primit o poezie de la Mally, si  m-a bucurat asa de mult, si m-am gandit sa o postez si aici:)


Pune inca o lalea in primavara anilor tai
Priveste in trecut si vezi acum doar scantei
A mai trecut un an in care ai plans si ai iubit
Dar macar azi, de ziua ta zambeste si fii fericit!

Vor fi prieteni langa tine si multe iti vor ura
Sa ai parte doar de bine, sa fie cald in viata ta!
Sa nu te feresti de suferinta si nici inapoi sa dai
Ridica capul, paseste inainte doar o viata atat ai.

Sa mergi tot mai departe oricum ar bate vantul
Stii ca Domnul e cu tine, Iti insenineaza gandul
La iubire intinde mana, joaca-te cu fericirea
Plangi copile caci din lacrimi s-a nascut ieri nemurirea

La multi ani, suflet frumos!Azi cerul canta pentru tine
Iti ofera-un camp cu flori, iar soarele raze senine
Da din bunatatea ta chiar si celor ce azi n-au
Spune-n fiecare zi din an “Astazi pot si Astazi vreau!”
Multumesc, Malina!

27 comments:

  1. Poezia e foarte frumoasa si sugestiva, iar daca am inteles bine astai e ziua ta, pentru care......iti urez LA MULTI ANI !!!
    Fii fericita si sanatoasa alaturi de cei dragi!

    ReplyDelete
  2. La multi ani :* Sa fii sanatoasa, sa fii iubita . Si la mai multe postari

    ReplyDelete
  3. La multi ani cu Domnul pana in vesnicie!
    "Sa cresti in Domnul totdeauna,
    Cu El sa semeni pe pamant;
    Lumina Lui s-o-mparti intr-una
    Prin grai, prin gand si prin cuvant."
    Fii binecuvantata cu multi ani frumosi, cu dragoste si bucurie!

    ReplyDelete
  4. Multa sanatate si fericire!Cat despre poezie e superba ,Mally chiar scrie superb.

    ReplyDelete
  5. La multi ani inca odata!..:*

    ReplyDelete
  6. fii bucuroasa ca ai asemenea prieteni. la multi di nou >:D<

    ReplyDelete
  7. La multi ani Lavi si de la mine!
    Iti doresc multa sanatate si sa ai parte numai de bucurii :-*

    ReplyDelete
  8. absolut superba poezia ! La multi ani !

    ReplyDelete
  9. hei dear la muuuuuuulti aniwori :*

    ReplyDelete
  10. LA MULTI ANI INCA ODATA! :d:x:x:x mergi inainte cu Domnul si orice ar veni nu uita ca dincolo de ceea ce vezi este ceva mai mult, ceva bun si desavarsit pentru ca planul Lui cu privire la tine este bun si desavarsit! Domnul sa iti intareasca pasii si acolo sus sper ca ne vom vedea si vom fi cu Domnul nostru!

    ReplyDelete
  11. Superba:X La multi ani iubita:X Sa fii sanatoasa si fericita:X

    ReplyDelete
  12. Ups, eram cat pe ce sa ratez...
    La Multi Ani!

    ReplyDelete
  13. Buna dimineata, si La Multi Ani!
    - Ai trecut pe la blogul meu si ai gasit inchis.
    Sincer imi pare rau ca te-am primit asa. Nu am
    stiut din'nainte cand este ziua ta. As fi deschis blogul cu o dedicatie pentru ziua ta.
    Iti urez "O zi frumoasa de primavara!"

    PS Astazi deschid FATHER'S BLOG ~ Manoliu.

    ReplyDelete
  14. LA multi ani draga mea Lavinia .. sa ai parte doar de bucurii si fericire ,... sanatate si noroc in viata :*

    ReplyDelete
  15. La Multi ani cu sanatate,sa ai parte de tot binele din lume.

    ReplyDelete
  16. Frumoasa poezie,Inca odata La multi ani!

    ReplyDelete
  17. Prima data o sa-ti spun si eu "La multi ani!".
    Sa-ti fie viata senina si numai ganduri bune, sa ai sanatate si fericire!
    Poezia este cu adevarat emotionanta. Cred ca mi-a venit o idee.
    Iti multumesc!:)

    ReplyDelete
  18. La multi ani, desi cu intarziere!
    Multe binecuvantari din partea Lui!

    ReplyDelete
  19. Hristos A ÎNVIAT !
    ~
    Desigur, cu mare întârziere: La Mulţi Ani !
    Domnişoara Lavinia este cu adevărat Fericită, căci, de fapt, ziua ei este ÎN FIECARE ZI ... CÂT O VIAŢĂ ÎNTREAGĂ !
    Nu doar pentru că îşi începe ZIUA cu o Mulţumire adresată lui Dumnezeu, nu doar pentru că mai mereu GÂNDEŞTE la Dumnezeu (deci ESTE VIE !), ci chiar şi prin Visurile sale (unele dintre ele transformate în articol de Blog, toate purtate şi CĂTRE ... Cititorii săi, către colegii săi, către celelalte Bloguri care-i plac, către Profesori, către RUDE, condusă pas cu pas de Dumnezeu). Ci chiar şi prin modul jucăuş în care-şi conduce Destinul, conştientă de TREAPTA pe care se află, conştientă că semenii săi îi sunt de ajutor, sau, au nevoie de ajutor.
    Poate că acum îmi BATE VÂNTUL, căci inspiraţia mă îndeamnă PRIN TĂCERE, să aşez doar ce mi-a ŞOPTIT !
    ZIUA lui Lavinia ESTE ZILNIC !
    La Mulţi Ani ! cu Sănătate, Iubire, ARMONIE şi PACE, alături de cei dragi !
    Doamne ajută ! Amin.
    ~
    Cornelius, :)

    ReplyDelete