Versetul zilei

Friday, April 15, 2011

Mesaje scurte !

Hei...nu am cum sa scriu asa dupa cum mi-am dorit eu sa scriu, aveam in minte o postare pe care urma sa o intitulez :
" Viata e prea scurta ca sa fii trist!"  insa nu am timpul necesar ca sa dezbat acele cuvinte, si ca sa scriu si despre sarbatoarea Pastelui. Insa, as vrea sa va spun ca am invatat ceva astazi, ceva ce as vrea sa impart cu voi: " Viata este un dar de la Dumnezeu, cel mai pretios dintre toate, este ca roua diminetii, ceva care te face sa vrei sa plangi, sa vrei sa razi, sa vrei sa iubesti, sa ierti, sa visezi; ceva care iti da aripi dar in acelasi timp te coboara.Fiecare zi din viata este o lectie, si in fiecare clipa soarele si florile ne zambesc pentru a ne ajuta sa fim fericiti. Nu trebuie sa lasam tristetea sa ne doboare, chiar daca este extrem de greu, chiar daca sufletul ne plange si inima se frange in nauntrul nostru, noi trebuie sa gasim taria de a depasi acele momente si trebuie sa vedem un lucru bun in fiecare lucru rau.Viata este asa cum vrei tu sa ti-o faci,esti ceea ce vrei tu sa fii!" Aici nu sunt numai gandurile mele, ci sunt ganduri comune adunate de la 3 persoane. As vrea sa vi le las, sa meditati la ele. 
Este ultima postare, abea dupa pasti voi mai posta, si as vrea sa va urez tuturor sarbatori fericite, pline de liniste si de pace!>:D<

14 comments:

  1. Iti urez un paste fericit .Mi-ar fi placut sa dezbati si primul citat asa cum iti propusesei .Viata este un dar ,dar pentru fiecare poate fi o surpriza placuta sau nu , eu cred ca este si o calatorie trimisa noua de catre Dumnezeu atat pentru a ne testa si cat si pentru ai dovedi increderea.

    ReplyDelete
  2. Viata este asa cum vrei tu sa ti-o faci
    foarte adevarat:)

    ReplyDelete
  3. Viata este darul nepretuit al lui Dumnezeu, pentru om. Multi, din ce in ce mai multi, nu pretuiesc deloc acest dar.
    Sarbatori fericite cu El draga mea Lavinia!

    ReplyDelete
  4. Viata este asa cum ai descris-o, viata este cum o facem noi, viata este frumosul.
    Stii? Compunerea ta este incadrata perfect in imaginea pe care ai ales-o. E culoare si lumina, speranta, bunatate, e tot ce izvoraste dintr-o inima curata.

    ReplyDelete
  5. Sarbatori fericite!
    Pace si lumina in sufletel...

    ReplyDelete
  6. Frumos Lavinia,da viata e asa cum ne-o facem...
    Iti urez un paste fericit.

    ReplyDelete
  7. ai foarte multa dreptate..
    sarbatori fericite si tie>:D<

    ReplyDelete
  8. citatul asta e de milioane :) ... sarbatori fericite si tie :*

    ReplyDelete
  9. Super adevarat.Sa zambim... :)


    si Paste fericit ! :x

    ReplyDelete
  10. Scuze LaviniA :))

    Da asa este...suntem asa cum suntem,nu putem schimba lumea,dar putem schimba prespectiva cu care o vedem

    Mersi
    pupici:*

    [sa stii ca si eu am gresit,dar am sters comentul,era sa-ti zic scuze ca ti-am zis lavinia si nu lavini:)) ...]

    ReplyDelete
  11. Dupa parerea mea, viata e darul vital de la Dumnezeu... Pentru ca fara ea, nu ne poate oferi si celelalte daruri... lumesti! :]

    Daca esti trist si nu visezi,
    Nu o sa stii ce e aia viata, deci tu pierzi!:]

    ReplyDelete
  12. Bună ... ZIUA ! (plină de CLIPE de VIAŢĂ !)
    ~
    În rest, uneori Tristeţea este NOSTALGIE, DOR, VISARE cu ochii deschişi ...
    Viaţa este DURĂ, în fiecare Clipă a ei, a noastră.
    Şi eu, făcând blogging (printre OGLINZI !), am descoperit ceva Minunat:
    Clipele de VIAŢĂ, sunt cele trăite împreună cu Dumnezeu. În ACELE clipe ÎNCAP multe, multe trăiri, relaţionări, DARURI.
    ~
    Este Minunat că ... ai revenit cu ALTĂ postare, până de Paşte: ESTE DARUL TĂU, pe care ni l-ai împărtăşit FĂRĂ AMÂNARE ...
    ~,

    ReplyDelete
  13. multumesc frumos:)
    un Paste fericit iti doresc si eu!! :*

    ReplyDelete